PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za sprzatnie? › Re: Ile za sprzatnie?
  • Data: 2003-11-24 23:57:49
    Temat: Re: Ile za sprzatnie?
    Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe, no to inna sprawa. Kiedyś jak mnie było na
    > to stać i mieszkałem sam, to pani z Białorusi za
    > dokładne sprzątnięcie całego mieszkania (łazienka,
    > kuchnia, 2 pokoje i przedpokój + mycie podłogi,
    > czas pracy około 3,5 godziny) płaciłem 70 zł.
    > Ceny warszawskie. Pewnie na ścianie wschodniej
    > jest taniej. A teraz sprząta mi siostra :)

    Z tego co wiem to Panie pracujace w firmach sprzatajacych biurowce dostaja w
    Trojmiescie 2-5 zł za godzine. Czasem tylko odkurzaja i myja podloge a
    czasem robia generalne porzadki. Znam tez Pania ktora sprzata mieszkanie 3
    pokojowe co sobote po 5-7 godzin. Musi być bardzo dokładna, bo tego wymaga
    szefowa (nie ja:) Dodatkowo prasuje. Zarabia około 500zł /mc. Co kwartał
    myje okna co jest wliczone w wynagrodzenie.