PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za slogan?

  • 1. Data: 2004-06-11 12:53:26
    Temat: Ile za slogan?
    Od: "Andrzej B." <h...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanko do siedzacych w branzy copywritterskiej. Jakie sa widelki, realne,
    za honorarium za wymyslenie hasel reklamowych i tytulow ksiazek dla
    wydawnictwa edukacyjnego (pozawarszawskiego!), sredniej wielkosci. Ani gigant,
    ani geszeft w mieszkaniu.
    Dzieki,
    Andrzej B.
    www.media.prv.pl

  • 2. Data: 2004-06-11 19:16:24
    Temat: Re: Ile za slogan?
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej B." <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za honorarium za wymyslenie hasel reklamowych i tytulow ksiazek dla
    > wydawnictwa edukacyjnego (pozawarszawskiego!), sredniej wielkosci. Ani

    No wiesz.. reklama dźwignią handlu mawiają.
    Jak Twoje hasło ma przynieść profity firmie to ceń sie wysoko.

    Sh.

  • 3. Data: 2004-06-11 22:10:39
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    Witam
    Pamietam jak chyba za haslo Poleny koncern zaplacil ok 200 000 zł " Prac
    ...itd"
    Teraz stawki mysle dosc upadly w porownianiu z 1998 czy 2000 rokiem.
    Negocjowanie to moze byc twoja najlepsza strona !!!
    pozdr
    nornik