PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za program ?

  • 1. Data: 2002-08-23 05:56:26
    Temat: Ile za program ?
    Od: mec <l...@p...onet.pl>

    cześć
    Piszę program bazodanowy (mały).
    Są 4 tabele (Paradox + SQL) klienci, dostawcy, towar, ...
    Program będzie umożliwiał wprowadzanie danych o klientach , towarach itd
    oraz edycję - czyli czysta baza danych wszystko pod Delphi.

    Klientem jest firma z Niemiec, średnich rozmiarów firma ale bardzo dobrze
    prosperująca (mają sporo kasy) .
    Prawdopodobnie będę musiał pojechać zainstalować ten programik osobiście
    i pokazać jak działa.

    Moje pytanko: Ile max za to powinienem zarządać kasy?

    Dzieki za odp
    mec

  • 2. Data: 2002-08-23 06:24:47
    Temat: Re: Ile za program ?
    Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl>

    Użytkownik "mec" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i pokazać jak działa.
    >
    > Moje pytanko: Ile max za to powinienem zarządać kasy?

    Realia polskie: qmpel robil tego typu baze za 1000 zł.
    Jezeli Twoj klient zna te realia, to mysle ze 2-3k bedzie ok, jezeli nie zna
    to mozesz sprobowac strzelic np. 10k
    pozdr.
    H.
    Wielki konkurs Avon - www.avonwroclaw.prv.pl

  • 3. Data: 2002-08-23 08:20:09
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Harmony Wroclaw wrote:

    > Realia polskie: qmpel robil tego typu baze za 1000 zł.
    > Jezeli Twoj klient zna te realia, to mysle ze 2-3k bedzie ok, jezeli nie zna
    > to mozesz sprobowac strzelic np. 10k

    za prosta baze danych 10.000 ???
    chyba powariowaliscie :-)

    axel d.

  • 4. Data: 2002-08-23 09:35:22
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > za prosta baze danych 10.000 ???
    > chyba powariowaliscie :-)

    A dlaczego nie ? Jesli ktos tyle zaplaci :) ..i zalezy co dla kogo jest
    proste..

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 5. Data: 2002-08-23 12:02:41
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > i pokazać jak działa.
    >
    > Moje pytanko: Ile max za to powinienem zarządać kasy?

    Mysle, ze mozesz to sobie skalkulowac jako prace na godziny i zarzadac ok 65
    euro za godzine pracy (tyle spiewaja niemieccy wolni strzelcy) lub nizej jesli
    chcesz byc bardziej konkurencyjny. Dodatkowo kosty podrozy i noclegu oraz
    ilosc godzin spedzonych na szkoleniu u klienta, nie zapominjac o dietach 40
    euro za dzien pobytu.

    pozdrawiam
    Jarek

  • 6. Data: 2002-08-23 15:10:01
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Axel D. <a...@f...com.pl> wrote:

    > za prosta baze danych 10.000 ???
    > chyba powariowaliscie :-)

    miesiac pracy jest i nad prosta baza, jesli to ma byc prawdziwy program,
    a nie makieta sprzedawana jako w pelni wytestowany itp, itd, program...
    jesli to zlecenie a nie etata, to jeszcze amortyzacja Delphi, komputera,
    Windowsa, wyjazd do NRD itd.
    uzbiera sie spoko.

    za 1-3 tys. chcesz napisac, pojechac i zainstalowac? to chyba chcesz
    autostopem tam jechac i jest to, co sie znajdzie w smietniku, ze juz nie
    wspomne, ze przenocujesz w pociagu albo na dworcu...

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2002-08-23 15:12:38
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > ilosc godzin spedzonych na szkoleniu u klienta, nie zapominjac o dietach 40

    generalnie mi sie podoba to co napisales, ale tylko jedna uwaga.
    gdyby chcieli zaplacic 65EUR/godzine, to wzieliby wolnego strzelca
    stamtad. imho przy rozliczeniu godzinowym i jesli liczymy praca osobno
    - inne koszty osobno, to za prace uzyskanie 30EUR/h bedzie bardzo dobrym
    wynikiem.
    Ja od Niemca biore znacznie mniej i nie marudze ;-) [ale nie jezdze tam].

    pozdrawiam

    romekk