PracaGrupypl.praca.dyskusje › 15 kompow w pokoju...

  • 1. Data: 2002-08-22 21:13:01
    Temat: 15 kompow w pokoju...
    Od: "robak" <r...@p...ds14.agh.edu.pl>

    czy jesli pracuje w malym pomieszczeniu w towarzystwie 15 ciagle wlaczonych
    komputerow to nie nalezy mi sie wyplata jakiegos szkodliwego ?
    --
    robak

  • 2. Data: 2002-08-22 22:09:18
    Temat: Re: 15 kompow w pokoju...
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@p...ds14.agh.edu.pl (robak) wrote in <ak3k4m$f43$1@info.cyf-kr.edu.pl>:

    >czy jesli pracuje w malym pomieszczeniu w towarzystwie 15 ciagle wlaczonych
    >komputerow to nie nalezy mi sie wyplata jakiegos szkodliwego ?

    Zima przynajmniej jest cieplo :-)

    MSPANC,
    Wojtek

    P.S. Jestem pewien, ze sa na to okreslone normy. Moze zadzwon do PIP ?

  • 3. Data: 2002-08-22 22:47:17
    Od: a...@i...com.pl (Andrzej Briske)

    > czy jesli pracuje w malym pomieszczeniu w towarzystwie 15 ciagle
    wlaczonych
    > komputerow to nie nalezy mi sie wyplata jakiegos szkodliwego ?
    > --

    Tak 1 zł za każde 10 lat pracy ; ale pracy a nie obecności w pracy .

  • 4. Data: 2002-08-23 08:00:55
    Od: "Grzegorz Kwolek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robak" <r...@p...ds14.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wlaczonych
    > komputerow to nie nalezy mi sie wyplata jakiegos szkodliwego ?

    Hej Karolu,

    Tak Ci zle w Labie? :)
    pozdrawiam

    GK

  • 5. Data: 2002-08-24 21:20:45
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > czy jesli pracuje w malym pomieszczeniu w towarzystwie 15 ciagle
    wlaczonych
    > komputerow to nie nalezy mi sie wyplata jakiegos szkodliwego ?

    Zasięgnął bym rady u specjalisty ds. BHP - odpowiednie normy na temat
    warunków pracy, wielkości pomieszczeń a nawet ilości i wielkości okien są
    ustalone i pracodawca powinien je spełniać. Z tego, co piszesz u ciebie
    sprawa wygląda inaczej...

    greetz

    Sototh