PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś zna firmę Delphi

  • 1. Data: 2002-08-22 21:59:52
    Temat: Czy ktoś zna firmę Delphi
    Od: "Karol" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś zna firmę Delphi - Gdańsk, myślę szczegulnie o metodach rekrutacji,
    oraz czy firma czesto zatrudnia i zwalnia pracownika.
    Moze są jakieś kożyści z tego dla praconika (podjecie nowej pracy w innym oddziale)
    ?.
    Bedę bardzo wdzięczny za informacje.

    Pozdrawiam

    Karol

  • 2. Data: 2002-08-23 21:51:40
    Temat: Re: Czy ktoś zna firmę Delphi
    Od: "Kuba" <p...@w...pl>

> [...]
    > oraz czy firma czesto zatrudnia i zwalnia pracownika.
    > Moze są jakieś kożyści z tego dla praconika (podjecie nowej pracy w innym

    Tak OT, to mysle, ze przed szukaniem pracy warto postudiowac
    slownik ortograficzny (chyba, ze sie ma stwierdzona dyslekcje).
    --
    Z pozdrowieniem ...
    --==[ Kuba ]==--

  • 3. Data: 2002-08-24 08:04:10
    Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl>

    > Tak OT, to mysle, ze przed szukaniem pracy warto postudiowac
    > slownik ortograficzny (chyba, ze sie ma stwierdzona dyslekcje).

    Polski nie jest taki ważny. Niedługo wejdziemy do unii i tam bedziemy
    szpikać.

  • 4. Data: 2002-08-24 21:18:00
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > Polski nie jest taki ważny. Niedługo wejdziemy do unii i tam bedziemy
    > szpikać.

    Polski jest ważny, a poza tym oprócz "szpikania" prawdopodobnie traba będzie
    też "pahrlować".

    greetz

    Sototh

  • 5. Data: 2002-08-28 22:25:19
    Od: "Karol" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Polski nie jest taki ważny. Niedługo wejdziemy do unii i tam bedziemy
    > szpikać.

    A o co wam do cholery chodzi ?

    Karol

  • 6. Data: 2002-08-29 18:56:35
    Od: "Kuba" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:ak7elp$nn$1@pippin.warman.nask.pl...

    > A o co wam do cholery chodzi ?
    > Karol

    Mi tylko chodzilo o ortografie twojego maila. Ot co. Przepraszam
    za czepialstwo.
    --
    Z pozdrowieniem ...