PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle tak naprawde zarabia sie w Warszawie?? › Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    From: "Maxx" <m...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    Date: Thu, 12 Jun 2003 14:51:20 +0200

    > Tyle tu skarg ze trzeba wyzyc za kilkaset zlotych...czy naprawde wszyscy
    tak
    > tu cienko przeda czy na forum sa (prawie ) tylko niezadowoleni??
    > Jak to jest???

    Wydaje mi sie, ze raczej niezadowoleni dużo krzycza i to widac. W Warszawie
    mozna znalezc przyzwoita prace za przyzwoite pieniadze. Nie są to raczej
    kokosy, ale do jednak jest tego więcej niż

    Znane mi przykłady:

    - Handlowiec w firmie reklamowej - 800zl brutto + prowizja od wartosci
    kontraktu - w praktyce jak sie przylozy to kolo 2 tys. na czysto dostaje.
    Praca w fajnym zespole, duzo luzu.

    - Osoby na stanowiskach biurowych - typowo papierkowa robota, odbieranie
    telefonow - praca w godzinach od.. do.., regularnie, atmosfera roznie, od
    bardzo fajnej do kiepskiej, zalezy jaka firma - okolo 1600 netto i stala
    umowa o prace (mimo, ze to studentki i moglyby robic na zlecenie dla
    pracodawcy) - znam kilka takich osób

    - Sprzedawczynie w sklepach - różnie od 1200 do 1600 na reke + prowizje po
    przekroczeniu jakiegos tam progu sprzedazy (inna sprawa ze raczej nie do
    przekroczenia)

    - "Informatyk" w malym biurze (kilku pracowników), praca w zasadzie raz w
    tygodniu przez 2h (sprawdzic czy nic sie nie dzieje, zrobic backup i
    ewentualnie przyjsc jak cos sie dzieje - tu bywa roznie, bez wiekszych
    problemow mozna dostac 450-500zl brutto, czasem mozna i 800 i 1000 za
    miesiac. W wiekszosci miejsc mozna sie dogadac co do godzin i czasu reakcji,
    wiec czesto mozna pracowac w kilku takich miejscach.

    - "Informatyk" w innym biurze, dosc duza firma - prace pomocnicze. Tzn
    hurtowe przeinstalowywanie windowsow, grzebanie w komputerach i inne tego
    typu malo wymagajace prace - 100zl dziennie.

    Przyklady mozna mnozyc. Wszystkie powyzsze sa to prace znalezione z
    ogloszenia lub z informacji od znajomych (informacji o tym, ze firma szuka,
    a _nie z protekcji_).

    Nawet w Pizzy Hut mozna przyzwoicie zarabiac - paru znajomych bylo tam
    kelnerami i po dodaniu napiwkow spokojnie mieli 1500-2000 na czysto (blizej
    tej gornej granicy), a ze stalych kosztow odchodzilo im czesciowo jedzenie
    (bo firma karmi pracownikow w czasie pracy ;))

    Maxx