PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powinnem miec urlopu w poprzednim roku

  • 1. Data: 2004-01-14 15:28:50
    Temat: Ile powinnem miec urlopu w poprzednim roku
    Od: "Aktis" <p...@m...softax.com.pl>

    Skonczylem studia.
    Z początkiem listopada 2002 zacząłem prace (3 miesiace). Od 1lutego
    dostalem umowe do 31 grudnia 2003. Z tego wynika ze 1 listopada 2003
    powinnem uzyskac prawo do pelnego urlopu( Do tego czasu wykorzystalem 2
    dni). Powiedzmy ze dostalem kolejna umowe.Czyli, ze uzyskuje prawo do nowego
    urlopu. Ile mi przysluguje dni urlopu za rok 2003 ? Czy pełne 20 dni, czy
    tez 2/12 z tych 20 dni ?

    Piotr Lapinski

  • 2. Data: 2004-01-14 17:45:38
    Temat: Re: Ile powinnem miec urlopu w poprzednim roku
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    za pracę do 31.12.2003 r. przysługuje Ci 20 dni urlopu wypoczynkowego.

    Jeżeli od 01.01.2004 r. jesteś zatrudniony na umowę o pracę, to 01.01.2004
    r. nabyłeś prawo do urlopu wypoczynkowego w wymiarze 20 dni (jeżeli umowa na
    czas nieokreślony lub określony co najmniej do 31.12.2004 r.) i 31.10.2004
    r. nabędziesz prawo do urlopu uzupełniającego w wymiarze 6 dni.

    Jeżeli umowa o pracę na czas określony zakończy się wcześniej, to w
    pierwszym dniu zatrudnienia nabywasz prawo do urlopu proporcjonalnego (x
    miesięcy/12 x 20 dni). Urlop uzupełniający będzie krótszy niż 6 dni (też
    proporcjonalny).

    Pozdrowienia

    wa