PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powiedziec-sakramentalne!

  • 1. Data: 2005-03-15 16:07:08
    Temat: Ile powiedziec-sakramentalne!
    Od: "Formentera Lady" <m...@h...de>

    Witam,
    stanowisko: dyr. sprzedazy na europę centr-wschodnia.
    Firma międzynarodowa -koncern globalny.
    Szukają człowieka z wszechstronnym doświadczeniem jako manager w 1 i 2 linii
    zarządzania w wieku ok. 40 lat
    Myslałam o - 10 000 zł netto, to dla męża. Czy nie za dużo Waszym zdaniem?
    Dzięki za refleksje,
    Monika

  • 2. Data: 2005-03-15 16:57:50
    Temat: Re: Ile powiedziec-sakramentalne!
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    nie za duzo

  • 3. Data: 2005-03-15 19:52:38
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > nie za duzo

    albo nie za mało ;)

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl

  • 4. Data: 2005-03-15 19:58:52
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > stanowisko: dyr. sprzedazy na europę centr-wschodnia.
    > Firma międzynarodowa -koncern globalny.

    No coż, o ile podobne pytania na różne stanowiska można zrozumieć,
    to jednak człowiek startujący tutaj powinien już umieć samodzielnie
    określić swoją wartość. Innymi słowami: musi wiedzieć co potrafi na
    takim stanowisku i ile to jest warte.

    > to dla męża.

    Szanując zadawanie pytań przez małżonkę, jakoś tak wspomniały mi się
    dzisiejsze dwie rozmowy telefoniczne z mamami, pytającymi o warunki
    pracy dla synów. :-))). Przepraszam.

    J.K.

  • 5. Data: 2005-03-15 20:45:22
    Od: T...@s...co.uk

    In article <9...@n...pisz.tu>,
    Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> wrote:

> [...]
    > to jednak człowiek startujący tutaj powinien już umieć samodzielnie
    > określić swoją wartość. Innymi słowami: musi wiedzieć co potrafi na

    To interesujace. A skad moze wiedziec ile to jest warte?

    TA

  • 6. Data: 2005-03-15 23:27:53
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > To interesujace. A skad moze wiedziec ile to jest warte?

    To nie stanowisko dla nowicjuszy. Poszukują 40-latków z właściwym
    doświadczeniem. A taki wie, co potrafi i na ile się wycenić.
    Bo jak nie wie, to znaczy, że nie ma doświadczenia lub nie zna swoich
    możliwości. To, co powie może być zaakceptowane lub nie. Jeśli będzie,
    może stanowić też podstawę dalszych negocjacji. Ale na pewno nie jest
    to moment do licytacji: kto zaproponuje mniej.

    J.K.

  • 7. Data: 2005-03-16 22:59:43
    Od: T...@s...co.uk

    In article <1...@n...pisz.tu>,

    > To nie stanowisko dla nowicjuszy. Poszukują 40-latków z właściwym
    > doświadczeniem. A taki wie, co potrafi i na ile się wycenić.

    Bzdura. A skad ma wiedziec?

    > Bo jak nie wie, to znaczy, że nie ma doświadczenia lub nie zna swoich
    > możliwości.

    A co ma doswiadczenie i 'znanie swoich mozliwosci' do rzeczy?

    Chyba ze masz na mysli doswiadczenie zwiazane z poszukiwaniem
    pracy/chodzeniem na interview etc. Nie ma to sie nijak do jego wartosci
    jako pracownika.

    TA

  • 8. Data: 2005-03-16 23:15:48
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-16 23:59, Użytkownik T...@s...co.uk napisał:

    > Chyba ze masz na mysli doswiadczenie zwiazane z poszukiwaniem
    > pracy/chodzeniem na interview etc. Nie ma to sie nijak do jego wartosci
    > jako pracownika.

    Chyba kolega nie potrafi czytać ze zrozumieniem:
    "Szukają człowieka z wszechstronnym doświadczeniem jako manager w 1 i 2
    linii zarządzania w wieku ok. 40 lat"

    Ktoś kto ma doświadczenie 15-letnie, w tym "wszechstronne jako manager w
    1 i 2 linii zarządzania" chyba powinien wiedzieć ile na danych
    stanowiskach się zarabia i ile on sam jest wart, prawda?

    --
    Witiia

  • 9. Data: 2005-03-17 00:27:46
    Od: T...@s...co.uk

    In article <d1aen2$c52$1@news.onet.pl>,
    Witiia <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba kolega nie potrafi czytać ze zrozumieniem:
    > "Szukają człowieka z wszechstronnym doświadczeniem jako manager w 1 i 2
    > linii zarządzania w wieku ok. 40 lat"

    Czytam ze zrozumieniem.

    > Ktoś kto ma doświadczenie 15-letnie, w tym "wszechstronne jako manager w
    > 1 i 2 linii zarządzania" chyba powinien wiedzieć ile na danych
    > stanowiskach się zarabia i ile on sam jest wart, prawda?

    Niestety, dla mnie nie jest jednoznaczne.

    TA

  • 10. Data: 2005-03-17 06:49:43
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    > Niestety, dla mnie nie jest jednoznaczne.

    No wlasnie dlatego niektorzy praucja na takich stanowiskach a inni nie.
    Nie kazdy musi zrozumiec wszystko.

    Pozdrawiam
    Lukasz