PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile mozna zarobic pracujac w kafejce internetowej?

  • 1. Data: 2005-11-23 16:42:29
    Temat: Ile mozna zarobic pracujac w kafejce internetowej?
    Od: "sil" <5...@W...gazeta.pl>

    Jak w temacie...
    Interesuja mnie zarobki w kafejce od min do max
    Jesli ktos pracowal badz pracuje obecnie to fajnie by bylo jakby cos na ten
    temat napisal.
    Czy uwazacie ze 4 zlote na reke to duzo czy malo za taka prace ?

    Pozdrawiam

    sil

  • 2. Data: 2005-11-23 18:18:28
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    sil napisał(a):
> [...]
    > temat napisal.
    > Czy uwazacie ze 4 zlote na reke to duzo czy malo za taka prace ?
    Zalezy. Jesli jestes licealista czy studentem i koniecznie musisz sobie
    dorobic a nie masz jak - to jest to dobra stawka. Mowimy ofkoz netto.
    Wez pod uwage ze pelny etat to jest ~176h/m-c, zatem wychodzi Ci ~700zl.
    Mi wlasnie 4zl/h proponowali dawno, dawno temu - na szczescie odmowilem
    i 3 dni pozniej znalazlem inna prace. Kafejki zazwyczaj wiaza sie z
    praca w swieta i nocki - i nowi maja najgorzej, bo maja najwiecej nocek
    i najwiecej dyzurow swiatecznych.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl