PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile może zarabiać ktoś taki jak ja w Warszawie?

  • 11. Data: 2006-11-15 20:09:44
    Temat: Re: Ile mo
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Andrzej wrote:

    > Wszystkie znane mi firmy to robią, dlatego proszę
    > jedynie o ogólne informacje.

    rewelacja :) ciekawe jak ci prawcownicy rozliczają się z fiskusem,
    jak im firma zabrania ujawniać tych informacji...

  • 12. Data: 2006-11-15 20:13:19
    Temat: Re: Ile może zarabiać ktoś taki jak ja w Warszawie?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 15 Nov 2006 17:01:20 +0100, yale <b...@s...net.pl>
    w <ejfdqg$npe$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Jak to sobie wyobrażasz? Mam "wykraść" kod źródłowy aplikacji i powiesić na
    > swoim "www", a może udostępnić fragment aplikacji bankowej którą tworzę, nie
    > wszystkie dzieła programisty są dostępne publicznie. Baaa ja nawet

    Dać linka do tych, które nie należą do tych 'nie wszystkich'. Poprawia
    impact factor CVki.

    > podpisałem cyrograf, że czegoś takiego nie uczynię pod groźbą kary.

    Jeżeli nie ma żadnych, pomagają także opisy, co dana aplikacja robiła i
    jakich technologii używało się przy jej tworzeniu.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 13. Data: 2006-11-15 22:52:09
    Od: PZ <p...@m...com>

    AA napisał(a):

    > Dzięki za odpowiedź. Czyli jest troszeczkę więcej niż we Wrocławiu.
    > Aktualnie mam 7k brutto na umowę o pracę.
    >
    > Andrzej
    Za 1k brutto bym sie nie przenosil, bo wrocek w porownaniu z wawa to cud
    miasto.

    pydr
    py

  • 14. Data: 2006-11-16 01:34:45
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "Andrzej" ...

    > Ile ktoś taki jak ja może zarabiać w Warszawie?

    Pytanie wymijajace:
    -czy myslales o innej stolicy (kraju)
    (tak/nie/dlaczego)

    --
    T.F.

  • 15. Data: 2006-11-16 09:18:00
    Temat: Re: Ile mo? zarabia?to?taki jak ja wWarszawie?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Nov 2006 21:09:44 +0100, Pawe? <root@[127.0.0.1]> wklepał(-a):

    >rewelacja :) ciekawe jak ci prawcownicy rozliczają się z fiskusem,
    >jak im firma zabrania ujawniać tych informacji...

    Jakbyś widział taką umowę to wiedziałbyś czego dotyczą wyjątki. Np. można
    powiedzieć współmałżonkowi. ;)

  • 16. Data: 2006-11-16 09:39:41
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia Wed, 15 Nov 2006 21:09:44 +0100, Pawe? <root@[127.0.0.1]> wklepał(-a):

    > Jakbyś widział taką umowę to wiedziałbyś czego dotyczą wyjątki. Np. można
    > powiedzieć współmałżonkowi. ;)

    Hooo. Ja widziałem takie, gdzie nie można było powiedzieć nikomu. Zupełnie.
    Oczywiście zgodność tego z prawem mocno dyskusyjna tak czy inaczej.

    Stach

  • 17. Data: 2006-11-16 10:39:51
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 10:39:41 +0100, Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>
    w <ejhbkm$t1i$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Hooo. Ja widziałem takie, gdzie nie można było powiedzieć nikomu. Zupełnie.
    > Oczywiście zgodność tego z prawem mocno dyskusyjna tak czy inaczej.

    Kabaret Potem "Powiedzieć nie mogę, ale mogę pokazać."
    Niby jak łosie od takich umów sobie wyobrażają na przykład manie
    wspólnego konta z małżonkiem/ką?

    Głównie chodzi o to, aby nie byłok wasów wśród załogi, która i tak ma
    wrażenie, że tak równo traktowana nie jest.

    > Stach

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 18. Data: 2006-11-16 11:47:29
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Głównie chodzi o to, aby nie byłok wasów wśród załogi, która i tak ma
    > wrażenie, że tak równo traktowana nie jest.

    Tematem dyskusji jest:
    "Ile ktoś o (lub podobnych do) moich kwalifikacjach może zarobić w Warszawie?"

    Tamatem nie jest: "Utajnianie pensji".

    Jednak dorzucę coś od siebie.
    Nigdy w życiu w umowie nie miałem zaznaczone, że nie mogę nikomu ujawniać
    pensji. Taka prośba jest przekazywana ustnie i jest całkowicie nieformalna.
    Generalnie chodzi o to, żeby w firmie kolega nie wiedział, czy zarabiam
    więcej niż on, czy mniej. Przekazanie takiej informacji nie jest na korzyść
    pracodawcy (poza tym psuje to klimat w firmie).
    W każdej znanej mi firmie, nikt się pensją nie chwalił.
    Ja nie widzę tu problemu i nie widzę powodu, aby ciągnąć tą bezsensowną gadkę.
    P oco filozofować: "Co by było, gdyby było inaczej jak jest?".

    Mam prośbę - trzymajmy się tematu wątku tj.

  • 19. Data: 2006-11-20 21:40:21
    Od: mnisiuk <m...@g...pl>

    Andrzej wrote:

    > Około godz 14, napisałem, że 7k brutto (umowa o pracę) we Wrocławiu.
    >
    > Dodam, że firma ma wielkość ok 100 os, firma całkowicie polska.
    >
    > Ile zarabiałbym w Warszawie? - Pytanie dalej aktualne.
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    Myślę, że równie dobrze mógłbyś w Wawie dostać 7K albo 10K, być może coś
    pomiędzy. Ale za 1000-2000 dodatku brutto to bym się nie przenosił,
    przecież to Ci da jakieś 600-1200 PLN netto do kieszeni. Nie warto wg mnie.