PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile może zarabiać ktoś taki jak ja w Warszawie?

  • 1. Data: 2006-11-15 12:59:54
    Temat: Ile może zarabiać ktoś taki jak ja w Warszawie?
    Od: "Andrzej - developer Java" <a...@o...pl>

    Cześć

    Zastanawiam się nad zmianą miejsca zamieszkania. Chcę się przeprowadzić do Warszawy.
    Chciałem się dowiedzieć, czy taka operacja jest opłacalna. Tzn. chciałem się
    dowiedzieć
    ile z grubsza ktoś taki jak ja może zarobić w Warszawie na stanowisku
    projektant/developer Java/J2EE.

    Krótko się opiszę:
    Ukończyłem studia - informatykę na Politechnice Wrocławskiej &#8211; mam 29 lat..
    Posiadam 4 lata doświadczenia jako projektant oraz programista aplikacji
    bazujących na J2SE/J2EE, które pracują na serwerach aplikacyjnych Weblogic,
    Websphere, Jboss, Tomcat. Aplikacje, które tworzyłem działały głównie na bazach
    Oracle, DB2, PostgreSQL. Znam webowe frameworki JSF, Struts, Spring. Aplikacje,
    które tworzyłem korzystały z GUI webowego (html/javascipt) ostaz Swing.
    Oczywiście mam szerszą wiedzę informatyczną, ale największe doświadczenie mam z
    wymienionymi przeze mnie wcześniej technologami.
    Pracowałem w dwóch firmach (po ok. 2 lata). Firmy te miały wielkość po ok. 100
    pracowników.

    Ile ktoś taki jak ja może zarabiać w Warszawie?

    Będę wdzięczny jeśli napiszecie mi, ile zarabiacie z krótkim opisem stanowiska
    (oczywiście dotyczy branży IT). Napiszcie:
    - ile zarabiacie; (zaznaczcie, czy brutto, czy netto);
    - jaka umowa (umowa o pracę, samozatrudnienie, umowa o dzieło itp.),
    - jaka wielkość firmy w której pracujecie (w ilości pracowników),
    - czy firma polska, czy zagraniczna,
    - w dwóch słowach, czym się zajmujecie w firmie (kodowanie/leader
    projektu/leader testów/software inżynier/ senior software inżynier itp.).

    Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-11-15 13:11:48
    Temat: Re: Ile może zarabiać ktoś taki jak ja w Warszawie?
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    z takim doświadczeniem ponizej 8k brutto bym nie schodzil. założ sobie
    profil np na jobpilocie to pracodawcy sami będą do ciebie dzwonic ;).

  • 3. Data: 2006-11-15 13:13:00
    Od: AA <g...@o...eu>

    MI wrote:
    > z takim doświadczeniem ponizej 8k brutto bym nie schodzil. założ sobie
    > profil np na jobpilocie to pracodawcy sami będą do ciebie dzwonic ;).
    >
    > --

    Dzięki za odpowiedź. Czyli jest troszeczkę więcej niż we Wrocławiu.
    Aktualnie mam 7k brutto na umowę o pracę.

    Andrzej

  • 4. Data: 2006-11-15 13:21:49
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 15 Nov 2006 13:59:54 +0100, Andrzej - developer Java <a...@o...pl>
    w <1...@n...onet.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Krótko się opiszę:
    > Ukończyłem studia - informatykę na Politechnice Wrocławskiej &#8211; mam 29 lat..

    I Wrocław jest za mały :)?

> [...]
    > wymienionymi przeze mnie wcześniej technologami.
    > Pracowałem w dwóch firmach (po ok. 2 lata). Firmy te miały wielkość po ok. 100

    Jeżeli to jest oferta pracowniak, która miała pójśc na pl.praca.szukana,
    to w tym cv jest za mało konkretów.
    Są goście i z dziesięcioletnim doświadczeniem, których należałoby kijami
    obić, więc aby pokazać co robiłeś powinieneś dać w cv linki do efektów
    albo jakieś demo, żeby potencjalny pracodawca potrafił wyrobić sobie
    zdanie prze rozmową kwalifikacyjną/testami.

> [...]
    > (oczywiście dotyczy branży IT). Napiszcie:
    > - ile zarabiacie; (zaznaczcie, czy brutto, czy netto);

    No niezłe pytanie, zważywszy, że sporo firm utajnia zarobki.

> [...]
    > - w dwóch słowach, czym się zajmujecie w firmie (kodowanie/leader
    > projektu/leader testów/software inżynier/ senior software inżynier itp.).

    A to wygląda jak badanie rynku.

    Jeżeli rzeczywiście potrafisz poprzeć twoje doświadczenie solidną
    wiedzą, to 6k brutto to pułap startowy będzie.

    > Andrzej

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 5. Data: 2006-11-15 13:35:07
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Dzięki za odpowiedź.

    > Jeżeli to jest oferta pracowniak, która miała pójśc na pl.praca.szukana,
    > to w tym cv jest za mało konkretów.

    To nie jest oferta, to jest ogólne pytanie. Zdaję sobie sprawę z tego,
    że to jest zbyt mało informacji (tylko ogólny profil pracownika),
    aby ustalić dokładnie wysokość pensji.
    Dlatego tylko chce zgrubnie oszacować wysokość pensji.

> [...]
    > albo jakieś demo, żeby potencjalny pracodawca potrafił wyrobić sobie
    > zdanie prze rozmową kwalifikacyjną/testami.

    Masz rację.

    > No niezłe pytanie, zważywszy, że sporo firm utajnia zarobki.

    Wszystkie znane mi firmy to robią, dlatego proszę
    jedynie o ogólne informacje.

    > A to wygląda jak badanie rynku.

    Tak. Masz rację. Przed ewentualnym podjęciem decyzji o przeprowadzce
    badam rynek.

    > Jeżeli rzeczywiście potrafisz poprzeć twoje doświadczenie solidną
    > wiedzą, to 6k brutto to pułap startowy będzie.

    Dzięki za info.

    Andrzej

  • 6. Data: 2006-11-15 16:01:20
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > więc aby pokazać co robiłeś powinieneś dać w cv linki do efektów
    > albo jakieś demo, żeby potencjalny pracodawca potrafił wyrobić sobie
    > zdanie prze rozmową kwalifikacyjną/testami.

    Jak to sobie wyobrażasz? Mam "wykraść" kod źródłowy aplikacji i powiesić na
    swoim "www", a może udostępnić fragment aplikacji bankowej którą tworzę, nie
    wszystkie dzieła programisty są dostępne publicznie. Baaa ja nawet
    podpisałem cyrograf, że czegoś takiego nie uczynię pod groźbą kary.

    Choć owszem, na pewno info o portfolio programisty pozwoliło by pracodawcy
    wyrobić sobie opinie przed rozmową. ;)

  • 7. Data: 2006-11-15 16:15:56
    Od: herakles <h...@b...pl>

    > Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    Napisz ile zarabiasz, a potem pytaj innych o zarobki, jak chcesz coś od
    kogoś to najpierw daj coś od siebie.

  • 8. Data: 2006-11-15 16:37:52
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz ile zarabiasz, a potem pytaj innych o zarobki, jak chcesz coś od
    > kogoś to najpierw daj coś od siebie.

    Nie chciało Ci się nawet przeczytać całego wątku, popaprańcu :/.

    e.

  • 9. Data: 2006-11-15 16:53:19
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    > Napisz ile zarabiasz, a potem pytaj innych o zarobki, jak chcesz coś od
    > kogoś to najpierw daj coś od siebie.

    Około godz 14, napisałem, że 7k brutto (umowa o pracę) we Wrocławiu.

    Dodam, że firma ma wielkość ok 100 os, firma całkowicie polska.

    Ile zarabiałbym w Warszawie? - Pytanie dalej aktualne.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2006-11-15 16:53:38
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>