PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mam powiedzieć ? › Re: Ile mam powiedzieć ?
  • Data: 2003-06-09 19:46:34
    Temat: Re: Ile mam powiedzieć ?
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile może zarabiać informatyk w supermarkecie w niewielkim (ok. 100 tys.
    > mieszkańców) mieście ?
    > Praca polegająca głównie na wprowadzaniu danych (cokolwiek miałoby to
    > znaczyć) i ogólnie dbaniu o działanie systemu informatycznego - pani z
    > którą rozmawiałem nie umiała podać więcej szczegółów.

    Radze uwazac z tym dlubaniem bo niejeden informatyk juz za
    drobna pomylke wylecial z takiej pracy.

    A co do wprowadzania danych... :-)
    W takich systemach chodzi glownie o klepanie etykiet i tym podobne.
    Nudne jak cholera.

    > Mam taką ofertę i nie mam pojęcia ile powiedzieć ? Myślicie że bliżej
    > tysiąca czy raczej dwóch ?

    Z tego co rozmawialem z informatykami pracujacymi u naszych
    klientow (duze, ogolnie znane hipermarkety), zarobki pomiedzy
    1000 a 1400zl BRUTTO (!)

    Kanal totalny...

    FX