PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mam powiedzieć ? › Re: Ile mam powiedzieć ?
  • Data: 2003-06-10 08:46:47
    Temat: Re: Ile mam powiedzieć ?
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A powiedz mi, czy ci "informatycy", to ludzie po studiach
    > informatycznych, czy raczej amatorzy tutułowani przez firmę
    > "informatykami" z tej racji że wiedzą który klawisz wcisnąć ?
    Hehe, przypomnialo mi sie cos a'propos:
    Firma, w ktorej pracuje, tez robi sporo dla hipermarketow i z racji tego
    mamy kontakty z informatykami.
    Kiedys, w jednym z warszawskich Carrefourow omal nie peklem ze smiechu jak
    zobaczylem, jak dwaj "informatycy" probuja przeniesc dokument worlda z kompa
    na inny komp. Na dyskietke nie wchodzil (spooory byl...). Kombinowali cos z
    podpieciem nagrywarki CDROM i takie tam... Wreszcie pytam: a kompy sa w
    sieci? Oni- Sa, a co? No to ja: A jakie windy? Oni: Win98SE, a co? No to ja
    dalej: A moze udostepnijcie na jednym i pociagnijcie z drugiego przez
    siec... Oni: To sie tak da? A jak? Pokazalem im - byli szczerze
    zafascynowani mozliwosciami wspolczesnej techniki ;-))))))))))))))

    To tyle - no comments...

    Ale musze przyznac, ze zdarzaja sie i orly - ale niestety jest ich malo...

    PiotrG