PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mam powiedzieć ? › Re: Ile mam powiedzieć ?
  • Data: 2003-06-09 20:48:06
    Temat: Re: Ile mam powiedzieć ?
    Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > sprawa wygląda tak: właśnie kończę studia (licencjat, informa) i
    > zamierzałem robić magistra na dziennych.

    a to sprawa wyglada inaczej. sluchaj dzis jest taki problem z praca, ze ja bym
    poszedl. sam tak zrobilem kiedys konczac technikum informatyczne i pozniej
    studiowalem wieczorowo (czyli po pracy). tylko za wieksze pieniadze o dziwo!
    ale gdybym byl na Twoim miejscu poszedlbym do roboty bez wahania.

    > Tej pracy wcale nie szukałem
    > dostałem ofertę dzięki człowiekowi który tam się właśnie zatrudnia (na
    > innym stanowisku) i mnie polecił, bo akurat chcieli też informatyka.
    > Wydaje mi się że taka praca, nawet jeśli nudna i słabo płatna, to jednak
    > zawsze możliwość zdobycia doświadczenia (oni nie pytali o doświadczenie,
    >  oferują szkolenie na swój koszt, a inne firmy chcą 2+ lat).

    + dla Ciebie

    Oczywiście
    > w przypadku, gdybym się tam zatrudnił, musiałbym robić magisterskie
    > zaocznie, albo popracować np. 1 rok, a dopiero potem kontynuować studia.

    zaocznie, pozniej Ci sie odechce jeszcze :)

    > Co mi radzicie ? Pakować się w to czy może szukać czegoś innego ?

    wiesz trudno wyczuc, nie wiem nic o Tobie. na zdrowy rozum idz do pracy, ale
    moze nie musisz jeszcze ? Czy znajdziesz cos lepszego.. watpie! chyab ze masz
    jeszcze gdzies znajomych.

    Pozdr.
    Michal