PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle krzyczec za taka prace? › Re: Ile krzyczec za taka prace?
  • Data: 2008-04-10 14:41:27
    Temat: Re: Ile krzyczec za taka prace?
    Od: Olek <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kordulasinski wrote:

    > Jak "podobne" stanowisko? Wiesz, nie chce wywolywac niepotrzebnej
    > dyskusji, ale Twoj znajomy musialby byc uposledzony psychicznie,
    > pracujac za 1200zl netto miesiecznie, a majac 5-letnie doswiadczenie w
    > zarzadzaniu dzialem IT.
    Nie wiem czy jest uposledzony, ale jak go spotkam to sie zapytam, kto wie.
    Pracowalem kiedys jako informatyk. Moim kierownikiem byl facet z ponad
    20letnim doswiadczeniem jako kierownik dzialu IT w firmie gdzie bylo
    zatrudnionych 1000-2000 osob, w dziale IT 7 osob. Zarabial (pewnie teraz
    zarabia podobnie) 2000zl netto.