PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile etatów?

  • 1. Data: 2004-11-30 21:05:03
    Temat: Ile etatów?
    Od: "Mims" <s...@p...com>

    Witam
    Czy mając będąc na 3 miesięcznym wypowiedzeniu i mając 1 miesiąc zaległego
    urlopu, mogę w ostatnim miesiącu, urlopując sie w jednej firmie - zatrudnic
    w innej?
    Inaczej mówiąc, czy mozna na raz miec 2 etaty(kub więcej)?
    Czy jest na to jakis konretny przepis/paragraf?
    Opinie słyszałem skrajne - na TAK i na NIE - i stąd moje pytanie:)
    Pozdrawiam
    Michau

  • 2. Data: 2004-11-30 22:19:22
    Temat: Re: Ile etatów?
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    > Opinie słyszałem skrajne - na TAK i na NIE - i stąd moje pytanie:)
    > Pozdrawiam
    > Michau

    Jeśłi nie masz o zakazie konkurencji - nie ma problemu. Tylko czy godziny
    pracy nie będą kolidować ?

  • 3. Data: 2004-11-30 22:35:56
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Mims napisał:

    > Inaczej mówiąc, czy mozna na raz miec 2 etaty(kub więcej)?

    Mozna.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-12-01 07:23:15
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Mims" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jest na to jakis konretny przepis/paragraf?
    > Opinie słyszałem skrajne - na TAK i na NIE - i stąd moje pytanie:)

    Można miec tyle etatów ile zdołasz wyrobić.
    Znam przypadek gdzie osobnik miał w jednej firmie 1/2 etatu i w dwóch innych
    po 1/4 etatu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 5. Data: 2004-12-01 16:31:19
    Od: "Mims" <s...@p...com>

    Użytkownik "Mithos"
    > Mozna.
    >
    >Witam
    A jakies uzasadnienie??
    Bo dzisiejszy telefon do kadrowej poskutkowal stiwerdzeniem, ze nie mozna...
    I naprawdę juz jestem zakręcony...
    Dzięki i pozdrawiam
    Michau

  • 6. Data: 2004-12-01 17:04:08
    Od: mj <m...@l...localdomain>

    Mims wrote:
    > Użytkownik "Mithos"

    > A jakies uzasadnienie??
    > Bo dzisiejszy telefon do kadrowej poskutkowal stiwerdzeniem, ze nie mozna...
    > I naprawdę juz jestem zakręcony...

    Kadrowa jak widac jest mocno zwiazana z firma, wiec mowi tak jak jej
    sumienie nakazuje.
    Prawda jednak jest taka, ze to Twoje zycie jest, i mozesz nawet trzaskac
    2 pelne etaty, o ile 16h pracy na dobe nie bedzie przeszkadzalo w
    normalnym funkcjonowaniu.
    W tym kraju roznie bywa, ale nikt Ci nie moze zabronic zarabiania
    pieniedzy...

    mj

  • 7. Data: 2004-12-01 17:18:44
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Mims napisał:

    > A jakies uzasadnienie??
    > Bo dzisiejszy telefon do kadrowej poskutkowal stiwerdzeniem, ze nie mozna...
    > I naprawdę juz jestem zakręcony...

    Nic nie zabrania pracy na wiecej niz jeden etat (chyba, ze masz cos
    takiego w swojej umowie o prace).
    Pania kadrowa popros o uzasadnienie na pismie, z podaniem podstawy prawnej.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 8. Data: 2004-12-01 17:29:23
    Od: "Mims" <s...@p...com>

    > Nic nie zabrania pracy na wiecej niz jeden etat (chyba, [...]
    Dzieki raz jeszcze.
    Tak pewnikiem zrobię.
    Pozdrawiam
    Michau

  • 9. Data: 2004-12-01 18:16:54
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    > Nic nie zabrania pracy na wiecej niz jeden etat (chyba, ze masz cos
    > takiego w swojej umowie o prace).
    Tylko umowa o zakazie konkurencji moze Ci zabronić pracy w więcej jak jednej
    firmie. No ale za to firma powinna zapłacić ...

  • 10. Data: 2004-12-05 15:29:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 01 Dec 2004 07:23:15 GMT, "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    <a...@j...w.stopce.pl> wrote:

    >Znam przypadek gdzie osobnik miał w jednej firmie 1/2 etatu i w dwóch innych
    >po 1/4 etatu.
    Ja mam w jedne 1,0 i w dwoch po 0,5 ;)

    WAM
    --