PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w call center?

  • 1. Data: 2004-11-30 20:22:23
    Temat: praca w call center?
    Od: "robert polip" <r...@W...gazeta.pl>

    zostałem zakwalifikowany na spotkanie i kompletnie nie wiem czego sie
    spodziewac. Czy ktos przez to przechodził i ma jakies rady, obserwacje?
    Ile zarabia sie w takiej pracy?(za godzine? czy za ilosc obsłuzonych
    klientów). Jestem studentem.

    pzdr.

  • 2. Data: 2004-11-30 20:29:26
    Temat: Re: praca w call center?
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "robert polip" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spodziewac. Czy ktos przez to przechodził i ma jakies rady, obserwacje?
    > Ile zarabia sie w takiej pracy?(za godzine? czy za ilosc obsłuzonych

    chcialbym tylko 1/2 OT wspomniec, ze slyszalem (rowniez od osoby, ktora
    pracowala w call centre), ze to praca na kilka miesiecy. Malo kto wytrzymuje
    psychicznie dluzej.

    marek

  • 3. Data: 2004-11-30 20:43:10
    Od: "ZB" <a...@s...gazeta.pl>

    | chcialbym tylko 1/2 OT wspomniec, ze slyszalem (rowniez od osoby, ktora
    | pracowala w call centre), ze to praca na kilka miesiecy. Malo kto
    wytrzymuje
    | psychicznie dluzej.

    Zgadza się. Czysty wyzysk, czysta taśma. Dobre na początek ale na dłużej...
    sam zobaczysz.

    ZB

  • 4. Data: 2004-11-30 20:57:32
    Od: "Gabi" <z...@p...fm>

    Witam
    Nie wytrzymasz tam dlugo. Zalezy jaka firma i jacy ludzie na stanowiskach
    kierowniczych, ale w zasadzie juz sie nastaw na to, ze to tylko praca
    tymczasowa.

    Co do samego przesluchania - w przypadku mojej dziewczyny zrobili na
    przyklad takie cos ze na jedna godzine zaprosili okolo 50 osob a pozniej
    kazali im odgrywac jakies scenki, albo przez kilkadziesiat sekund mowic o
    swoich zaletach.
    Inaczej mowiac - sprawdzali predyspozycje do przelamania wlasnego strachu
    przed rozmowa, zdolnosci krasomowcze itp.

    Zapamietaj sobie jedno - to nie jest normalna praca. Wytrwasz jakis czas i
    sam sie zwolnisz.

    Pozdrawiam i zycze wiele powodzenia!!
    Gabi

  • 5. Data: 2004-11-30 21:18:06
    Od: "robert polip" <r...@N...gazeta.pl>

    Spokojnie, jeszcze nie byłem nawet na rozmowie a juz mam sie zwalniac? ;)
    Jestem jeszcze na studiach dziennych i własciwie nigdzie nie pracowałem
    oprócz praktyk studenckich.To moja pierwsza rekrutacja dlatego pytam czego
    moge sie tam spodziewac.Słyszałem, że to jest cieżka praca ale zawsze to
    jakis początek i doświadczenie w cv.
    pozdrawiam i czekam na kolejne opinie.

  • 6. Data: 2004-12-01 13:39:44
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    robert polip napisał(a):

> [...]
    > moge sie tam spodziewac.Słyszałem, że to jest cieżka praca ale zawsze to

    masz racje jak nie spróbujesz to nie zobaczysz

  • 7. Data: 2004-12-02 21:36:04
    Temat: dzieki
    Od: "robert polip" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dzieki wszystkim za rady. Przeszedłem rekrutację i teraz po kilkudniowym
    szkoleniu czas na pracę.Płaca nędznie ale to pierwsza praca i chce miec
    jakies doswiadczenie.Jak bedzie zobaczymy.

    pzdr.

  • 8. Data: 2004-12-05 19:31:31
    Temat: Re: dzieki
    Od: "Gabi" <z...@p...fm>

    zatem POWODZENIA!!!! :))))))
    ps. Sprawdzilo sie cos z tegop co sugerowalem ze moze byc na
    przesluchaniu?
    Pozdrawiam
    Gabi