PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile dla informatyka?

  • 1. Data: 2003-02-10 12:48:00
    Temat: Ile dla informatyka?
    Od: "TomMeR" <k...@w...pl>

    praca w warszawie, stanowisko - administrator sieci LAN 24 komputerów+serwer
    plików, helpdesk, obsługa skanowania dokumentów firmowych i klientów. Do
    tego oczywiście ochrona wyjścia połączenia internetowego.
    Jak sądzicie, ile mogę za to dostać?

    pzdr.
    TomM

  • 2. Data: 2003-02-10 14:04:27
    Temat: Re: Ile dla informatyka?
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    10.000,- zł. Absolutnie nie bierz mniej. W dzisiejszych czasach trzeba się
    cenić ;)

  • 3. Data: 2003-02-10 14:05:34
    Od: "TomMeR" <k...@w...pl>

    On Mon, 10 Feb 2003 15:04:27 +0100, Plissken wrote:

    > komputerów+serwer
    > 10.000,- zł. Absolutnie nie bierz mniej. W dzisiejszych czasach trzeba
    > się cenić ;)

    nie, plisss... bez żartów :)
    sprawa jest dla mnie poważna, bo mam mało czasu. Jedyne co wiem więcej, to
    to, że firma łazi na windowsie 2000.

    pzdr.
    TomM

  • 4. Data: 2003-02-10 14:06:45
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > plików, helpdesk, obsługa skanowania dokumentów firmowych i klientów. Do
    > tego oczywiście ochrona wyjścia połączenia internetowego.

    1500 - 2500 br

  • 5. Data: 2003-02-10 14:14:16
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "TomMeR" <k...@w...pl> wrote in message

    > nie, plisss... bez żartów :)
    > sprawa jest dla mnie poważna, bo mam mało czasu. Jedyne co wiem więcej, to
    > to, że firma łazi na windowsie 2000.

    Uaaaa, to dodatkowe 5k za prace w warunkach szkodliwych;)
    /p

  • 6. Data: 2003-02-10 15:07:57
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > nie, plisss... bez żartów :)
    > sprawa jest dla mnie poważna, bo mam mało czasu. Jedyne co wiem więcej, to
> [...]

    Poważnie. Zgódź się na 10k. Po próbnym na pewno podniosą ci pensję. Do tego
    na pewno dostaniesz premię i jakiś procent od zysku firmy. Razem jakieś 20k.
    Jak będziesz oszczędał to do pierwszego starczy :)

    Tomek

  • 7. Data: 2003-02-11 00:45:15
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "TomMeR" <k...@w...pl> writes:

    > nie, plisss... bez żartów :)
    > sprawa jest dla mnie poważna, bo mam mało czasu. Jedyne co wiem więcej, to
    > to, że firma łazi na windowsie 2000.

    to sie orobisz..... fuj.

    zapytaj sie ich, czy zmiana systemu wchodzi w gre :)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2003-02-11 07:05:44
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Mon, 10 Feb 2003 13:48:00 +0100, TomMeR wrote:

    > praca w warszawie, stanowisko - administrator sieci LAN 24 komputerów+serwer
    > plików, helpdesk, obsługa skanowania dokumentów firmowych i klientów.

    Bedziesz skanowac klientow? :))

    Kender

  • 9. Data: 2003-02-11 07:23:05
    Od: "TomMeR" <k...@w...pl>

    On Mon, 10 Feb 2003 16:45:15 +0000, Nina M. Miller wrote:

    > to sie orobisz..... fuj.
    > zapytaj sie ich, czy zmiana systemu wchodzi w gre :)

    Zmiana? Na jaki?
    I ile można za to brać?

    pzdr.
    TomM

  • 10. Data: 2003-02-11 08:45:20
    Temat: Odp: Ile dla informatyka?
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik TomMeR <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@w...pl...

    > Zmiana? Na jaki?

    Najlepiej sam napisz jakiś nowy. Będziesz mógł zarządać więcej :-)

    Rafał