PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile chciałby Pan/i zarabiać?

  • 1. Data: 2013-03-09 07:46:43
    Temat: Ile chciałby Pan/i zarabiać?
    Od: "rumcajs" <o...@r...com>

    Czy raporty płacowe można wykorzystać na rozmowie o pracę? Moje
    dotychczasowe próby podawania na rozmowach kwalifikacyjnych wartości
    przeciętnych z tych raportów, jako oczekiwanego wynagrodzenia, zwykle
    spotykały się z sugestią, że to wartości zbyt wysokie.

  • 2. Data: 2013-03-09 09:56:52
    Temat: Re: Ile chciałby Pan/i zarabiać?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 07:46, rumcajs pisze:
> [...]
    > przeciętnych z tych raportów, jako oczekiwanego wynagrodzenia, zwykle
    > spotykały się z sugestią, że to wartości zbyt wysokie.

    Nie można. Jest to zabronione.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-03-09 10:21:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-09 06:46:43 +0000, "rumcajs" <o...@r...com> said:

    > Czy raporty płacowe można wykorzystać na rozmowie o pracę?

    Czyje raporty i jako co? Własną pracę?
    ;>

    > Moje dotychczasowe próby podawania na rozmowach kwalifikacyjnych
    > wartości przeciętnych z tych raportów, jako oczekiwanego wynagrodzenia,
    > zwykle spotykały się z sugestią, że to wartości zbyt wysokie.

    No i?
    Pytają cię ile chciałbyś, a ty podajesz czyjąś średnią - podaj ile
    chcesz, nie patrz na to, czy u kogoś to średnia, mediana czy maksimum...

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2013-03-09 17:25:38
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ja ostatnio podałem "2000 brutto"... i tyle dostałem... więc nie przejmuj
    się za bradzo propagandą HR...

  • 5. Data: 2013-03-19 17:22:43
    Od: "rumcajs" <o...@r...com>

    Jakoś nie widzę natłoku merytorycznych odpowiedzi na post. A przecież te
    raporty płacowe robią między innymi dla Działów Kadr tzn. aby im sprzedać.

  • 6. Data: 2013-03-19 17:34:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-19, rumcajs <o...@r...com> wrote:
    > Jakoś nie widzę natłoku merytorycznych odpowiedzi na post. A przecież te
    > raporty płacowe robią między innymi dla Działów Kadr tzn. aby im sprzedać.

    Ale jakiej odpowiedzi oczekujesz? Pytanie było 'można/nie można'.
    W jaki sposób wg Ciebie dałoby się "zabronić" czegoś takiego?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2013-03-19 17:51:06
    Od: "rumcajs" <o...@r...com>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <
    > Ale jakiej odpowiedzi oczekujesz? Pytanie było 'można/nie można'.
    > W jaki sposób wg Ciebie dałoby się "zabronić" czegoś takiego?

    To był skrót myślowy. Chodziło o skuteczność kierowania się danymi
    podawanymi w raportach (np. wartościami mediany). Czy pracodawcy (i ich
    działy kadr) kierują się podawanymi w raportach wartościami przy ustalaniu
    "widełek" dla stanowisk?

  • 8. Data: 2013-03-20 13:08:23
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "rumcajs" <o...@r...com> wrote in message
    > Jakoś nie widzę natłoku merytorycznych odpowiedzi na post. A przecież te
    > raporty płacowe robią między innymi dla Działów Kadr tzn. aby im sprzedać.
    pojawił się jakiś rumcajs i kurwa karci nas że na jego bzdurny post nikt nie
    odpowiada - zgłoś się na jakąś uczelnię rozpytaj studentów albo jakąś inną
    metodę badań opracuj - tu już ci nikt nie pomoze

  • 9. Data: 2013-03-20 13:12:37
    Od: "rumcajs" <o...@r...com>

    Użytkownik "Heinz Kalter" <
    > pojawił się jakiś rumcajs i kurwa karci nas że na jego bzdurny post nikt
    > nie odpowiada - zgłoś się na jakąś uczelnię rozpytaj studentów albo jakąś
    > inną metodę badań opracuj - tu już ci nikt nie pomoze

    Ok No to wracajcie do swojej papierkowej roboty.

  • 10. Data: 2013-03-20 13:15:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-19, rumcajs <o...@r...com> wrote:
> [...]
    > działy kadr) kierują się podawanymi w raportach wartościami przy ustalaniu

    W małych firmach bym stawiał, że raczej nie. Tam najczęściej się ma po prostu
    budżet "na stanowisko" i tyle. Więcej nie ma i już. W dużych bywa różnie, zależy
    od polityki konkretnej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl