PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile chciałby Pan/i zarabiać?

  • 11. Data: 2013-03-20 14:36:40
    Temat: Re: Ile chciałby Pan/i zarabiać?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-19 17:51:06 +0100, "rumcajs" <o...@r...com> said:

    > To był skrót myślowy. Chodziło o skuteczność kierowania się danymi
    > podawanymi w raportach (np. wartościami mediany). Czy pracodawcy (i ich
    > działy kadr) kierują się podawanymi w raportach wartościami przy
    > ustalaniu "widełek" dla stanowisk?

    Sądzisz, że gdy przeczytają w takim raporcie, że powinni dołożyć 2000
    zł brutto, to dołożą, bo tak mówi raport?

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2013-03-21 10:28:07
    Od: "rumcajs" <o...@r...com>

    Użytkownik "Bydlę" <
    > Sądzisz, że gdy przeczytają w takim raporcie, że powinni dołożyć 2000 zł
    > brutto, to dołożą, bo tak mówi raport?

    Logika tych raportów jest taka że nie powinni znaleźć pracownika za
    wynagrodzenie o 2000 zł niższe niż przeciętne, oprócz stanowisk
    dyrektorskich gdzie 2000 w tą lub w drugą niewiele znaczy.

  • 13. Data: 2013-03-21 11:47:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-21 10:28, rumcajs pisze:
> [...]
    > wynagrodzenie o 2000 zł niższe niż przeciętne, oprócz stanowisk
    > dyrektorskich gdzie 2000 w tą lub w drugą niewiele znaczy.

    A jak znajdą, to fuck logic ;)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-03-24 16:27:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-21 10:28:07 +0100, "rumcajs" <o...@r...com> said:

> [...]
    > wynagrodzenie o 2000 zł niższe niż przeciętne, oprócz stanowisk
    > dyrektorskich gdzie 2000 w tą lub w drugą niewiele znaczy.

    Czyli mając budżet 4000 zł, podniosą go natychmiast, bo tak kazał im raport?
    Bez związku z sytuacją i ofertami?
    Ciekawe...

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2013-03-25 09:10:11
    Od: "rumcajs" <o...@r...com>

    Użytkownik "Bydlę" >
    > Czyli mając budżet 4000 zł, podniosą go natychmiast, bo tak kazał im
    > raport?
    > Bez związku z sytuacją i ofertami?
    > Ciekawe...

    Raporty płacowe w założeniu mają oddawać sytuację rynkową. Mają dawać to co
    każdy osiągnąłby wypytując znajomych ile zarabiają - tyle że zrobione na
    większą skalę i z użyciem narzędzi statystycznych.
    Widać w nich pewne wahania wzrostu płac ale poza pewnym "zamrożeniem"
    wzrostu płac nie widać zmian w przeciętnych szacunkach wynagrodzeń na
    poszczególnych stanowiskach/szczeblach.

  • 16. Data: 2013-03-25 15:34:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-25 09:10:11 +0100, "rumcajs" <o...@r...com> said:

> [...]
    > Widać w nich pewne wahania wzrostu płac ale poza pewnym "zamrożeniem"
    > wzrostu płac nie widać zmian w przeciętnych szacunkach wynagrodzeń na

    OK.
    Wróćmy do tematu:

    On 2013-03-09 07:46:43 +0100, "rumcajs" <o...@r...com> said:

    > Czy raporty płacowe można wykorzystać na rozmowie o pracę?

    Można.

    > Moje dotychczasowe próby podawania na rozmowach kwalifikacyjnych
    > wartości przeciętnych z tych raportów, jako oczekiwanego wynagrodzenia,
    > zwykle spotykały się z sugestią, że to wartości zbyt wysokie.

    Pech.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2013-04-26 21:01:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > No i?
    > Pytają cię ile chciałbyś, a ty podajesz czyjąś średnią - podaj ile chcesz,
    > nie patrz na to, czy u kogoś to średnia, mediana czy maksimum...

    Toć właśnie podaje, że chciałby zarabiać tyle ile ta osoba