PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › Re: Idziemy na bezrobocie :)
    From: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Date: Wed, 18 Oct 2006 19:58:58 +0200

    Użytkownik "Włodi" <o...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:eh5gji$oog$1@inews.gazeta.pl
    > Nie widzę nic złego w tym pomyśle poza tym, że zasiłek bedzie wyższy
    > (brak opodatkowania) lub niewiele niższy (stawka podatku 19%) niż
    > płaca minimalna. Co raczej powinno skutkować podwyższeniem płacy
    > minimalnej zamiast wycofywania sie z tego pomysłu.

    jestes czlowiekiem pracujacym? nie widzisz nic zlego w tym, ze bedziesz
    musial placic wieksze podatki (zarabiac mniej) aby oplacic te zasilki dla
    bezrobotnych? jesli wzrosna place to wzrosnie tez inflacja czyli zysk bedzie
    iluzoryczny... takimi urzedowymi decyzjami to w latach 50tych w PRL budowalo
    sie dobrobyt... jak wyszlo chyba kojarzysz?

    > Oczywiście przy
    > okazji konieczne są kontrole, aby zapobiec ucieczce "firm" i
    > "pracodawców" w szarą strefę.

    masz ochote oplacac te dodatkowe kontrole? bo ja np wole pojsc do kina za te
    pieniadze...

    pozdr
    pioter