PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › Re: Idziemy na bezrobocie :)
    From: "Nixe" <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Date: Wed, 18 Oct 2006 19:39:06 +0200

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:slrnejcp16.aqf.proteus@ender.elsat.net.pl>
    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> pisze:

    > Ty, ale to nie jest tak, że jak sobie panowie w rządzie powiedzą,
    > że od dzisiaj wszyscy zarabiają min. 2000 zł, to te pieniądze się
    > magicznie znajdą.

    Wiesz, obawiam się, że sporo osób sądzi czy wręcz wierzy, że tak to właśnie
    działa :(

    > Jeszcze. Nie zauważyłem, żeby trend się zmienił. Co 3 mój znajomy
    > planuje takowy wyjazd zaraz po zakończeniu studiów.

    Wśród nas to samo. 1/3 mojej rodziny (młode pokolenie) siedzi w UK albo w
    USA.
    BTW - w sierpniu miałam remont mieszkania (jakieś 3 tygodnie). Remont
    zaczęło dwóch panów, w trakcie było dwóch innych, kończyło jeszcze dwóch
    innych. Spytałam szefa firmy co jest grane, czy oni się jakoś robotą dzielą,
    a może każdy ma inną specjalizację ;-) Opowiedział, że nic z tych rzeczy. Po
    prostu rotację pracowników ma taką, że głowa boli i praktycznie co tydzień
    wyjeżdża mu na zachód choć jedna osoba. A nie płaci wcale mało (poczułam na
    własnej kieszeni ;-) Podobnie w serwisach naprawczych - na naprawę pralki
    czekałam ... 3 tygodnie! (zazwyczaj 2 dni). Bo nie ma ludzi.

    --
    Nixe