PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT w anglii od maja › Re: IT w anglii od maja
  • Data: 2004-01-20 20:51:24
    Temat: Re: IT w anglii od maja
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "d+" <t...@w...pl> wrote in message
    news:buk2v4$kl6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > naszła mnie ostatnio myśl, aby sobie tam znowu pojechać - ktoś ma jakieś
    > pomysły/doświadczenia w szukaniu pracy na stanowiskach typu IT już w
    polsce?
    > i czy z dniem 1-go maja będzie otwarty całkowcie na nas rynek pracy w uk -
    > jak to będzie w praktyce?

    Irlandzki "Sun" zamiescil dzis artykul o przerazeniu tutejszych rzadowych na
    mysl
    o tym, co zacznie sie dziac po przystapieniu nowych 10 krajow do UE.
    Ale zeby bylo OT - na koniec napisano, ze od pewnego czasu codziennie z
    Warszawy odjezdza 5 autokarow w 26 godzinna podroz do Londynu, z biletem
    w 1 strone za rownowartosc 60 euro.
    Ciekawe kto w nich jedzie...?

    GreG