PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - szansa na prace po studiach › Re: IT - szansa na prace po studiach
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - szansa na prace po studiach
    Date: 6 Oct 2002 14:01:00 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Czy ktos z grupowiczow wie jakie sa szanse na znalezienie pracy
    > bezposrednio po studiach jako programista C++ lub Java np. w Niemczech?
    (...)
    > Oczywiscie nie spodziewam sie, ze na wstepie ktos mi zaproponuje
    > super warunki i pensje specjalisty.
    > Ale chce miec jakies warunki rozwoju i w miare normalna prace.

    Problem wlasnie w tych warunkach ;-)
    Niemcy chetnie (?) przyjmuja ludzi z Polski do IT, ale ich przepisy narzucaja
    minimalne dochody. No wiec skoro juz musza zatrudniac placac nie mniej niz...
    to lepiej zatrudnic kogos dobrego (z doswiadczeniem, osiagnieciami) niz
    kogos bez tych dodatkowych atutow.

    Niemniej oczywiscie szanse jakies masz i nic prostszego jak sprobowac.
    Co jakis czas GCowcy wrzucaja na grupe linki niemieckich posredniakow
    - wystarczy poszukac w archiwum...

    pozdrawiam

    romekk

    --