PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - szansa na prace po studiach › Re: IT - szansa na prace po studiach
    From: YBrass <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - szansa na prace po studiach
    Date: Sun, 06 Oct 2002 13:33:09 +0200

    > Dodam, ze nie mam specjalnego doswiadczenia ani wielkich osiagniec.
    > Na magisterke pisze o wykorzystaniu javy micro edition wraz z wykorzystaniem
    > servletow.
    Proponuje przez najbliższy rok zdobyć troche doświadczenia, konkursy
    (jak ostatni IBM'owski), prace dla stoważyszeń i organizacji non profit,
    może bez doświadczenia coś znajdziesz za kase...
    ...w ten sposób nabędziesz troche doświadczenia. Nie zarobisz niestety
    wiele, ale na pewno zaprocentuje to na najbliższą przyszłość....

    pzdr
    Ybrass