PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Tomek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sun, 20 Aug 2006 20:01:38 +0200

    "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> wrote in message
    news:slrneeh357.5da.jakub@jakub.kofeina.net...
    > Taa, na przykład Sunowski podręcznik do administracji Solkiem to
    > badziew.
    > Ogólnie przecież Solaris to badziew.
    Szybciej znajdę pracę jako DBA niż jako Solaris Administrator.

    > No ja akurat znalazłem ciekawą pracę odpowiadającą moim zapatrywaniom
    > jako programmer. Ty chcesz być adminem, adminów u mnie też szukali.
    > Ale od Solarisa.
    Nie chcę być programistą nawet za 20 000 miesięcznie...
    A jeśli u Ciebie szukali od Solka to mój pech bo go ledwie znam ;)

    > No to masz rzeczywiście do wyboru - szukać wymarzonej roboty jako
    > administrator baz danych bez certyfikatów, albo zmienić pracę na nieco
    > mniej odpowiadającą ideałowi, ale taką, która będzie bardziej
    > satysfakcjonująca finansowo i zabierze mniej czasu.
    Ja nie szukam idealnej pracy. Koledzy z certyfikatami szukali cyt.
    "ciekawej". Ja szukam w miarę dobrze płatnej w stosunku do tego co sobą
    prezentuję. Ale takiej gdzie pracodawca będzie dzielił ze mną koszt dalszego
    dokształcania mojej osoby, abym mógł sprawnie zarządzać tym co jest w
    firmie. Czy to tak wiele?

    > A pochwaliłeś się bardziej opisowo w CVce?
    żeby nie był "100 stron" to było w myślnikach

    > No ja zacząłem w 2002 roku. Od 1k pln brutto, przez 3 miesiące, potem
    > było 1.5k brutto. W tym czasie uratowałem dupę pewnej instytucji, bo w
    > końcu zrobiłem coś, co miało być zrobione zanim mnie przyjęto do pracy.
    > Ale i tak był syf, to się zwolniłem.
    Ja nie mogę sobie pozwolić na skakanie. Muszę mieć co miesiąc kasę.
    Niestety. Gdyby nie to mógłbym ryzykowac.

    > Ale jakiś dorobek masz, w przeciwieństwie do owych 'szczyli'.
    Tylko wolałbym mieć kilka lat mniej. Prawie 30 na karku i mieszkam u
    starych. Żenada :(

    Pozdrawiam
    Tomek