PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Marek" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 12 Aug 2006 15:53:32 +0200

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1155384878.992210.15530@i3g2000cwc.googlegroups
    .com...

    Marek napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > powiedz mi jaka...Zapisuje sie na liste od razu.

    >znasz przyzwoicie j2ee (servlety, struts, spring, hibernate) oraz SQL?
    >Dostaniesz w firmie, w ktorej pracuje, 2-4 razy tyle i to od reki. Przy
    >zdecydowanie mniejszym zakresie obowiazkow (tylko czysta developerka).
    >Szukamy pracownikow i nie mozemy znalezc, bo sa firmy, placace duzo
    >wiecej i "czyszczace" rynek ze specjalistow, ktorzy jeszcze zostali w
    >PL. Tak wygladaja realia rynku IT dla specjalistow w Polsce.
    >Zainteresowany? Zapraszam zatem do wwy.

    na tym polu akurat moge powiedziec ze leze. Zaproponuj cos innego ;)

> [...]

    >sie op... caly dzien, nic nie umiec, a prace sie i tak ma. Nawet mozna
    >wyciagnac rozne dodatkowe swiadczenia - np oplacenie studiow. Nawet
    >jesli pracuje sie za marne grosze. A jesli przypadkiem chce Ci sie i
    >umiesz pracowac, to masz przes.... Ilosc obowiazkow rosnie i rosnie,
    >tylko nie znajduje to odzwierciedlenia w wyplacie. No bo "przeciez sie
    >nie da, wie pan, to przeciez budzetowka". Ciekawe tylko, ze
    >jednoczesnie sa srodki na zlecenia na zewnatrz prac na zlecenie/dzielo
    >na kwoty wielokrotnie przewyzszajace place.

    nie mow, ze pracuja tam tylko ci co maja dwie lewe rece. Nie sadzisz, ze
    niektorzy nie potrafia sie zaprezentowac ? Na rozmowie z HRem po prostu
    wpadaja w panike - bo to pierwsza/druga powazna oferta pracy i chcialby sie
    dobrze zaprezentowac. Jest spiety, zestresowany i przez to nie potrafi sie
    dobrze zaprezentowac i sklecic zdania (mialem takie przyladki, a pozniej
    okazalo sie ze pracuja w zaprzyjaznionych firmach na lepszych stanowiskach
    niz moje)
    Sa tam naprawde zdolni ludzie, pracowici i z ambicjami. Nie uogolniaj. Czy
    to, ze nie stac ich na migracje do innych miast oznacza, ze "nie chca
    lepszej pracy" ?
    Bzdura, nie stac ich po prostu, albo moze nie chca az tak ryzykowac...?

    >Przepraszam za jad, ale wciaz mi sie "cisnienie podnosi", jak sobie
    >przypomne moj roczny epizod w administracji publ... ( opisany w
    >http://bossit.blox.pl/ ).

    No totaj 5 z plusem :) Przeczytalem caly. O marnotrawieniu pieniedzy wiem,
    bo..przyklad:
    Chcemy kupic sprzet A i B. Sklep 1 ma tanszy sprzet A, a sklep 2 ma tanszy
    sprzet B.
    Zgadnij gdzie kupilismy ? Zamiast kupic w jednym to co tansze, a w drugim to
    co drozsze, to kupilismy w "jakimkolwiek" i tym sposobem zmarnowalismy ladne
    pare tysiecy pieniedzy podatnikow...A bo trzeba zagospodarowac pieniadze i
    musi byc wszystko na jednej fakturze...
    Nie dziw sie, ze na stanowiskach kierowniczych siedza.....wiadomo kto.
    Dlaczego ? Popatrz wyzej - politycy, ministrowie. Czy jest jakas sila
    wyzsza, ktora moze ich przegonic z tego stanowiska ? Albo lepiej ! Kto ich
    sprawdzi ? W szkole nie odrobisz zadania domowego, to jest ktos kto to
    sprawdzi. Nauczycielka wstawi ci lufe i zmobilizuje. A budzetowka...?