PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 12 Aug 2006 12:19:19 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 12 Aug 2006 11:51:02 +0200, Marek <m...@p...pl>
    w <ebk8f1$osb$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Chcielibysmy aby wykonywal on nastepujace rzeczy:
    > - robil strone internetowa a przede wszystkim opracowal ja graficznie
    > - po tym programowal/kontynuowac tworzenie naszego wewnetrznego system
    > informacyjnego firmy opartego na zestawie PHP, czyli linux, php, mysql,
    > java, javascript
    > - zajmowal sie sprzetem komputerowym i jego serwisowaniem, a takze
    > zawozeniem i odbieraniem go z/do serwisu jak cos wiekszego niz dolozenie
    > czesci (np wymiana cpu,ram,diagnoza)
    > - helpdesk, czyli zacial mi sie komputer, sesja citrixa padla czy VPN padl,

    Z dokładnością do do/z serwisu i grafiki to coś takiego robiłem. Za 2200
    brutto, ale miałem pół etatu, czyli 1100, co dawało 700+ na rękę. Śmiechu
    warte, przy pierwszej okazji położyłem papierami.

    > Z naszej strony, jako firmy, dajemy zatrudnienie na stale i ok 1200 netto.

    To jeżeli nie znajdziecie kogoś pod tytułem "will work for woof", to
    imho możecie liczyćna studenta zaraz po studiach, i to z tych słabszych
    studentów, bo ci lepsi mają pracę jeszcze na studiach.

    > Jak uwazacie, czy latwo bedzie znalezc takiego pracownika ? Jak napisalem

    Co umie, czy co twierdzi, że umie? I ile ma tam pracować?

    Macie kogoś drugiego, kto będzie w stanie ocenić kompetencje tego
    nowego?

> [...]
    > programowanie, jezdzic po filiach i zawozil/przywozic komputery i ciezkie
    > monitory CRT (mamy kierowce ktory obwozi go po kilkunastu oddzialach na
    > terenie miasta), jednak czasem musi wziasc bilet i samemu pojechac i
    > wrocic - wowczas bierze tylko dysk i srubokret, nic wiecej. Czy taka osoba
    > bedzie sumiennie wypelniac swoje obowiazki ? Praca jest stresujaca,
    > bo...jest to IT i nie ma konkretnego zadania na dzien. Jest to praca z
    > jednej strony wymagajaca skupienia, ostroznosci przy wdrazaniu i zamianie
    > oprogramowania (zamiana skryptow php w czasie pracy) a z drugiej stronie

    Tutaj przydaje się idea serwisu testowego.

    > praca wymagajaca pospiechu, dokladnosci, latania po budynku i po filiach. W
    > sumie nie mozna sie bedzie zajac caly dzien jednym zadaniem.
    > Praca w godzinach od 730 do 1530. ale do 1900 pelniony dyzur pod telefonem w
    > domu i pomoc zdalna (komp sie nie wylacza, zdechla sesja Citrixa itd)
    > Telefon dajemy sluzbowy i 2 lub 3 godzinki gratis dla pracownika do
    > wygadania :) Po roku moze laptop.

    Jaka płaca za te godziny pod telefonem/telefoniczny helldesk?

    > Jak uwazacie teraz. Z jednej strony dajemy wiecej niz 800 netto, bo 1200 a z

    Ludzcy jesteście z tym więcej niż 800. W Warszawie? Ile tam kosztuje
    wynajęcie mieszkania?

    > telefonem byloby to 1300, z drugiej wymagamy duzo i dyzuru po 15-tej w domu

    W ten telefon bym jakoś nie wierzył.

    > pod telefonem (presja psychiczna) - firma dziala od 730 do 1900. Jest
    > kilkadziesiat lokalizacji, spietych siecia VPN z baza danych w naszym HQ i
    > kazdy VPN MUSI dzialac 24/7
    > Da sie znalezc takiego pracownika...? :) I co wazniejsze, czy bedzie on
    > sumiennie wykonywal 1500 obowiazkow na raz ? Nie bedzie mogl sie skupic
    > dokladnie na jednym zadaniu tylko bedzie 8 godzin non stop mial zajecie.
    > Raczej w ogole sie nie rozwinie, bo kiedy :)

    No sam sobie odpowiedziałeś. Ja też w to nie wierzę.
    IMHO jeżeli ktoś to weźmie, to ma małe szanse, że przejdzie okres próbny
    - 3 miesiące, a jak spodoba się firmie, to prawdopodobnie spodoba się
    również innej firmie, która za kodowanie będzie mu dawała więcej.

    ja czyli jakub
    Revoke.