PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Mr M" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 12 Aug 2006 12:18:20 +0200

    > W naszej firmie pojawil sie wakat na stanowisko....kurde jest to
    > budzetowka
    > i zamiast informatyka chcemy magika.

    > Chcielibysmy aby wykonywal on nastepujace rzeczy:

    > Z naszej strony, jako firmy, dajemy zatrudnienie na stale i ok 1200 netto.
    > Jak uwazacie, czy latwo bedzie znalezc takiego pracownika ? Jak napisalem

    Hehehe, dobre. Trochę się uśmiałem. Zawsze jest tak, że pracodawca wymaga 10
    000 umiejetności, ale jak ma zapłacić to...jak za sprzątaczkę, która musi
    jedynie umieć obsługiwać mopa. Moim zdaniem nie znajdziecie takiego
    pracownika. Chyba, że jakiegoś desperata zaraz po studiach (bez wiedzy i
    doświadczenia). No, chyba, że ta pensja jest w EUR. Z tego co wiem (sam
    niedawno zmieniałem pracę), to w branży IT jest coraz lepiej i nawet zaraz
    po studiach można spokojnie znaleźć pracę za 2000-2500zł netto. A jak ktoś
    ma kilka lat doświadczenia w pracy na stanowisku, to za 1200zł palcem nie
    kiwnie.

    Pozdrawiam,
    Maciej