PracaGrupypl.praca.dyskusje[IT] CV do oceny. I dyskusji. › Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji.
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji.
    Date: Fri, 7 Oct 2005 10:44:09 +0200

    Użytkownik "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:di4gan$psi$1@reader01.news.esat.net...
    > "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote in message

    > Moge?

    Moge za Daniela jako samozwanczy adwokat? :)

    > 1. Po co zdjecie?

    W papierowym CV w obszarze anglojezycznym byloby to bledem, ale CV
    poszerzone umieszczone na stronie www spokojnie moze je zawierac.

    > 2. "Basic information" - dla angielskojezycznego "basic" to "prymitywny".

    Slowo jest uzyte w poprawnym kontekscie. "Basic" oznacza m.in. "podstawowy",
    wpisz sobie w Googla fraze "basic information" i zobaczysz, ze wystepuje
    niezliczona ilosc razy wlasnie w kontekscie wstepnych, podstawowych
    informacji o czyms.

    > 3. Po co narodowosc?

    Chocby dla poinformowania potencjalnego zagranicznego pracodawcy o tym,
    jakie sa zasady i warunki zatrudnienia - dla Polaka sa one inne niz dla
    kogos z krajow starej UE i kogos spoza UE. Choc bardziej odpowiednie i
    poprawne byloby "obywatelstwo".

    > 5. Nie "mother language", tylko NATIVE

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mother_tongue
    "First language (native language, mother tongue, or vernacular) is the
    language a person learns first."

    Wyrazenie, podobnie jak "basic information", powszechnie funkcjonuje i jest
    poprawne - choc mozna sie czepic, ze native rzeczywiscie brzmi bardziej
    profesjonalnie i neutralnie. Ale blad jezykowy to nie jest.

    > 6. "Degree won" - niespotykane wyrazenie, zostaw samo "degree", albo
    > "degree obtained".

    Tu masz racje.

    > 7. Music school mozesz sobie smialo darowac.

    Czemu? Uwazam, ze to czyni postac zywsza i pokazuje, ze wpisane w
    zainteresowania "music" nie jest z gatunku "nie wiem, co wpisac, ale slucham
    w radiu muzyki, wiec wpisze, ze sie interesuje muzyka", tylko rzeczywistym
    zainteresowaniem, ktore bylo rozwijane z pelnym zaangazowaniem.

    I.