PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0 › Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    From: Michał Szeląg <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Date: Mon, 03 Jan 2005 10:45:58 +0100

    Artur R. Czechowski napisał :

    > A potem rzeźbimy sami w aplikacji złożenie/przecięcie wyników...
    > To już lepiej pomyśleć nad optymalizacją zapytania lub nawet struktury
    > bazy.
    1) nie zawsze jest możliwość ingerencji w struktórę bazy, bo jak z jednej
    bazy kozysta kilka aplikacji to staje się to nie możliwe (zbyt kosztowne).
    2) Zawsze projektuje się bazy takie aby unikać skąplikowanych zapytań.
    3) Niestety czasem szybkość jest ważniejsza bo jak się nam maszynka dławi na
    jednym zapytaniu, a na kilku zapierdnicza, do tego system jest obciążony to
    nie ma wyjścia speed, speed, speed!
    4) Czasem dobrze jest stwożyć dodatkowe tabele (dodatkowe kB) aby zwiększyć
    wydajność bazy.

    --
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.