PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA PROGRAMISTA › Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    From: "Paweł Sz." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    Date: Fri, 17 Dec 2004 20:55:06 +0100

    Użytkownik "chasm" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c8g5s05ev4vh9g0jcdegrra9i0jhc1op3n@4ax.com...
    > On Wed, 15 Dec 2004 19:34:15 +0100, "Paweł Sz."

    > A mam podawac przyklady krakowskich dosc znanych firm w ktorych na
    > dosc na pierwszy rzut oka ponetne stanowiska zatrudniaja ludzikow i
    > placa 2000-2500 brutto? A wcale bym nie powiedzial, ze to dziadowskie
    > firmy, ani ludzie ktorzy sie staraja o posady w tych firmach sa psami
    > czy pechowcami.
    Wybacz, ale firma, która będąc bogatą sępi się na swoich pracownikach jest w
    moim rozumieniu firmą dziadowską. Dobra firma dba o pracowników, pracownik
    zadowolony z pracy i płacy utożsamia się z firmą i pracuje znacznie
    efektywniej, w sytuacjach podbramkowych i trudnych jest zdolny do bardzo
    ciężkiego wysiłku, sukcesy firmy stają się jego sukcesami, porażki jego
    porażkami, jest z firmą związany emocjonalnie. Pracownik niezadowolony
    często będzie starał się robić minimum, wyjść po południu do domu i
    zapomnieć gdzie był od rana... a jak się będzie waliło ? Trudno, a co to,
    jego ? Jak mówi stare ludowe przysłowie "z niewolnika nie ma pracownika". To
    co napisałem to są rzeczy oczywiste, ale niestety wielu pracodawców w Polsce
    tego nie rozumie. Niestety :-((

    A z tych ludzi, co idą za te 2000-2500 brutto (mówimy cały czas o pracy
    programisty w Krakowie), to ilu z nich będzie siedziało w takiej firmie
    więcej niż rok-dwa ? Facet czy dziewucha trochę się nauczy i zwieje tam,
    gdzie są lepsze warunki...

    I do licha nie powiedziałem, że ktokolwiek jest psem !!! A pechowcem... czy
    to przynosi ujmę ?

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł