PracaGrupypl.praca.dyskusjeI jak ma być dobrze... › Re: I jak ma być dobrze...
    From: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I jak ma być dobrze...
    Date: Mon, 23 Feb 2004 15:01:56 +0100

    Użytkownik "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c1cnkd$1i2$1@news.onet.pl...
    > "motto" <m...@w...pl> wrote in message

    > ? jakie swiniaki hehe
    >
    > historia ciekawa, ale nijak majaca sie do samego tematu :]
    > ta procedura, obowiazywala, obowiazuje i bedzie obowiazywac? a swiat sie
    > zmienia...
    >
    > czy zrobil dobrze ?
    > Szanuje go - juz za jego decyzje, tylko kto na niej straci ?- Maciek czy
    > niedoszly informatyk syna brata ciotki prezesa ?

    IMHO zrobił źle. Jaki skutek? - Maciek stracił pracę (być moze
    dyscyplinarnie - za porzucenie miejsca pracy). Co zyskał? może satysfakcję -
    tylko czy to da się jeść??

    Co mógł zrobić? pytanie pierwsze - czy ten szef też ma szefa (pewnie tak).
    Jeśłi ma - należało opisać całą sprawę i wysłać do tego szefa szefa. Jeśli
    to szuja, to i tak w najgorszym wypadku skończyłoby się jak powyżej - tyl że
    dyscyplinarnie nie dałoby rady bo Maciek miał w ręku zbyt mocne argumenty.
    Bardziej prawdopodobne że zwolnienia by nie było bo skoro firma państwowa,
    to tam boja się takich rzeczy jak np prasa, a ta z kolei chętnie poluje na
    takie "kwiatki". A jeśli ten "szef szefa" o niczym nie wiedział a do tego to
    porządny człowiek, to pewnie maćka szef by wyleciał a maciek może nawet
    podwyżkę zarobił.

    IMHO emocje nal;eży trzymać na wodzy i zanim sięcoś zrobi, nalezy przemyśleć
    za i przeciw.