PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife › Re: Herbalife
    From: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Herbalife
    Date: Tue, 30 Sep 2003 20:47:46 +0200

    Użytkownik "Mohammed" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:blb76i$fqm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Majgocha" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli tak to widzisz... - twoja sprawa ;)
    > Dzis wieczorem postaram sie jeszcze poodpowiadac na poprzednie posty bo
    > troche sie tego nazbieralo a nie mialem zbytnio czasu...

    > przecież.
    > skoro
    >
    > Ja zajalem sie networkiem opartym na zblizonych zasadach ale zdecydowanie
    > latwiejszym do zaadoptowania w polskich warunkach i na samym poczatku -
    > potencjal wielokrotnie wiekszy niz w Herbalife a ja to robie dla pieniedzy
    > nie sentymentow.
> [...]
    temat. A swoją drogą z taką zaciętością bronisz swoich racji i słuszności
    własnej teorii, że faktycznie zaczynam się skłaniać do myślenia o Tobie jak
    jakimś GURU. I coraz bliższa jestem uwierzenia w określenie "sekta". Do tej
    pory traktowałam wszystkich "dystrybutorów" różnych cudowności za, tylko
    natrętnych, trudnych do odpędzenia desperatów, którzy za wszelką cenę
    próbują wejść o jeden stopień wyżej na swojej piramidzie. Teraz już nie
    jestem taka pewna, czy faktycznie nie przeszedłeś prania mózgu.