PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife › Re: Herbalife
    From: "Mohammed" <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Herbalife
    Date: Sat, 27 Sep 2003 11:14:11 +0200

    Użytkownik "Majgocha" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bl262n$c3t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wpłacenia "wadium" - zeby się poczuć osobą wyróżnioną (niemałego).

    Wadium?
    Tez widze, ze nie wiesz o czym piszesz ;)
    Ehh, nie dziwie sie ze Polska tak kuleje jak co chwile gdzies pojawiaja sie
    "eksperci" nie majacy zielonego pojecia o tym co mowia i co pisza ale wydaje
    im sie, ze wszystko wiedza najlepiej... - zastanowcie sie troszke dluzej,
    zanim cos napiszecie na publicznych kanalach.

    > Działająna zasadzie piramidy. Totalne omamienie.

    Hehe, piramida..., omamienie... - a to dobre ;)
    Chyba tez nie masz pojecia, czym jest piramida...

    > Szukaj coś innego. Majgocha

    Ano tak... - szukaj stalej pracy na etacie za marne pieniadze, braku
    perspektyw, gwarancji, ze jej nie stracisz... - niech czas i zycie ci ucieka
    przez palce... - wspaniale ci ludzie potrafia doradzic. Sami pewnie robia
    podobne rzeczy i narzekaja na wszystkich i wszystko dookola ;)

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl