PracaGrupypl.praca.dyskusjeHehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy › Re: Hehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy
  • Data: 2003-06-02 20:19:09
    Temat: Re: Hehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja tez bylem pierwszy dzien... cholera, ale dolina - komputer w firmie
    maja
    > szybszy niz moj... pomimo ze kozystac mozna tylko z pakietu biurowego..
    ale
    > jaja.. najlepiej szef, wywalil ok 4.000 na oprogramowanie.. chyba nigdy
    nie

    hehe, "moja" firma ma ISO wiec tylko legal. Sprzet kozacki, panele LCD
    17-19tki - to standard.

    > slyszal o wolnym oprogramowaniu. u mnie niestety nie nie ma sekretarek..:(

    Uuuuu, no to sux. Ja jak zobaczylem sekretarki (krucza brunetka + platynowa
    blondynka - nie robie se jaj - takie fakty) to dolną szczęką zarysowałem
    podlogę z wrażenia :) Cos czuje ze nie raz bede mial sprawe w sekretariacie
    :)