PracaGrupypl.praca.dyskusjeHehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy › Re: Hehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy
  • Data: 2003-06-02 18:57:19
    Temat: Re: Hehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy
    Od: "jaca" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Warunki super, klima, duze niekrepujace biurko, odpowiedni komputer z
    > monitorem. Sekretarki prezesa ze szok (niestety poza moim zasiegiem
    > wzrokowym). Robota troche toporna: informatyka na poziomie drutow :). Ale
    > powinno byc Cool. Pozdrawiam wszystkich.

    ja tez bylem pierwszy dzien... cholera, ale dolina - komputer w firmie maja
    szybszy niz moj... pomimo ze kozystac mozna tylko z pakietu biurowego.. ale
    jaja.. najlepiej szef, wywalil ok 4.000 na oprogramowanie.. chyba nigdy nie
    slyszal o wolnym oprogramowaniu. u mnie niestety nie nie ma sekretarek..:(