PracaGrupypl.praca.dyskusjeHRK - kwiatki › Re: HRK - kwiatki
    From: "Ewfka" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HRK - kwiatki
    Date: Thu, 12 Dec 2002 12:19:48 +0100

    To masz szczęście że wogóle coś ci przysłali, bo ja nie dostałam żadnej
    oferty (ok.2lat), tylko informację że powinnam uaktualnić swoje dane, tyle
    że wtedy ja już miałam pracę bo sama ją znalazłam.
    Pozdrawiam Ewa
    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> napisał w
    wiadomości news:ikagvug9tgdke5bqdi4867plir1tgbt01v@4ax.com...