PracaGrupypl.praca.dyskusjeHRK - kwiatki › Re: HRK - kwiatki
  • Data: 2002-12-12 11:44:44
    Temat: Re: HRK - kwiatki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To masz szczęście że wogóle coś ci przysłali, bo ja nie dostałam
    żadnej
    > oferty (ok.2lat), tylko informację że powinnam uaktualnić swoje
    dane, tyle
    > że wtedy ja już miałam pracę bo sama ją znalazłam.
    > Pozdrawiam Ewa

    Hmmm - a jestescie pewni, ze dobrze pozaznaczaliscie?
    bo ja sie kiedys wnewilem na HRK bo mi codziennie po kilka
    prztysylali, w koncu sie zmusilem i wypisalem ;)
    P.S. Robert - a czy ty czasem nie zaznaczales, ze chcesz otrzymywac
    oferty administracyjne? Co do plci - to nie wiesz, ze w Polsce jest
    rownouprawnienie plci i segregacja pod tym wzgledem jest karalna?? :)