PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Date: Sat, 7 Dec 2002 21:45:15 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pr190.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ast7si$eck$1@news.tpi.pl...

    > Czasem musze kogoś
    > wcześniej.
    >
    > tym stwierdzeniem dałeś dowód, ze każdego przyszłego pracownika trzeba
    > wziąść pod lupę bo jest podejrzany z jakichś tam względów !

    To oczywiste przecież i normalne. Komu był potrzebny dowód?

    > piekła kasta nieludzi, którzy
    >
    > A nie jest tak ? W Wawie kolega pracuje do 3 nad ranem i ma poczucie
    > przynależności do firmy, ale to i tak nic pewnego, bo jak syn pracodawcy
    > studia skończy to nawet jego poświęcenie jako pracownika jest gówno warte
    > !!!!!!!!!

    Jeżeli chciałeś przekazać, że kolega pracuje wiecej godzin niż się umawiał to to jest
    problem
    kolegi.
    Dlaczego nie wypowie umowy jak mu to nie pasuje?
    Wolno mu to zrobić.
    Jego pracodawca wypowie mu prawdopodobnie natychmiast jak mu już nie będzie
    potrzebny.
    Też mu to wolno zrobić.
    I co cie w tym tak poruszyło???

    > Dziś pracodawcy człowieka wycisną jak cytrynę a co dają w zamian ? Kopa w
    > dupę i następny proszę !!!!

    Dlaczego ty nie wyciskasz jakiegoś pracodawce?
    Konstytucja ci na to pozwala.

    > Chcecie się za szybko dorobić w tym kraju, tylko pamiętajcie że ludzie - Ci
    > biedni też się wycwanili i na Wasze zachcianki nie będą już ze swojego
    > pustego portefela Wam dokładać do wczasów na Wyspach Bahama !!!

    Oj niestety będą dokładać i to długo, bo głupota jest dziedziczna.

    > Sami jesteście sobie też winni za sytuację w kraju, bo byliście zbyt pazerni
    > !! W krótkim czasie fortun Wam się zachciało !!!

    O jakiej sytuacji piszesz?

    mer