PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Date: 7 Dec 2002 13:15:25 +0100

    nie zrozumiałas mnie dokładnie - sa różne firmy i rózne sposoby rekrutacji. Sa
    firmy które zapraszaja na interview 2 razy (pierwszy etap - selekcja aplikacji,
    drugi etap rozmowa kwalifikacyjna i tu odsiew reszty etap trzeci szczegółowa
    rozmowa czasem bywa tak, że zapraszają kilka osób i dają do rozwiązywania różne
    zadania - czasem niezwiazane bezpośrednio z branża, w której działa dana firma.
    tym osobom przygląda się pracownik i wybierają te osobe, która wykazuje się
    najwiekszymi zdolnościami - zalezy jakiej akurat poszukuja - tak akurat było w
    Pekao SA) Czasem jest tak że po rozmowie zapraszaja od razu na szkolenie. Cóż z
    tego artykułu wynika że Ci ludzie przedstawili swoje aplikacje i po całym dniu
    dowiedzieli się że ich kandydatury zostały zaakceptowane i prosza ich na
    spotkanie! Owszem ja nigdy bym nie dał na poczatek żadnych pieniędzy bo to
    dziwne - predzej logicznym wytłumaczeniem byłoby, gdyby już za konkretne
    szkolenie odjeli mi z pensji. Ale sytuacja na rynku jest taka, że oszusci mają
    w czym przebierać. ostatnio widziałem nawet telefon o prace na audiotele za
    4,22 + VAT. Poza tym sama napisałaś, że pare razy gościłas u Amway'a, wiec nie
    masz sie czym chwalic, bo ja tylko raz byłem na takim spotkaniu i kasy im nie
    dałem a wręcz poraziło mnie to amatorszczyzną. Jednak trzeba zauwazyć, że
    ludzie sa rózni i nie mozna tego tak traktowac - że jak ktoś naiwny to niech ma
    nauczke! to tak jakbys popierała tych oszustów!!!
    Aha a co do tej pensji by życ na godnym poziomie, to nie udawaj idiotki. Wiesz
    o co mi chodzi.