PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Date: 06 Dec 2002 16:31:21 -0800

    flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > A co - osoby bez szans na godziwa prace powinny siedziec i odrzucac

    a co to sa osoby bez szans na godziwa prace? jakie warunki trzeba
    spelniac, zeby taka osoba sie stac?

    i co to jest w/g ciebie godziwa praca?

    moglbys okreslic? jak juz okreslisz, to wtedy bedzie miala sens dalsza
    dyskusja.

    > Widocznie stawka 30 zl jest na tyle niska, ze czesc osob w desperacji
    >
    > korzysta z tej szansy. O ile pamietam z artykulu - w srod nich tez jest
    >
    > troche inteligentych osob - czesc zrezygnowala slyszac wyzsza stawke.

    pf.... zaiste, nie trzeba byc einsteinem, zeby dokonac takiego oto
    rozumowania:
    szukam pracy, a wiec ofert, w ktorych za wykonanie okreslonych
    czynnosci przeze mnie ktos mi zaplaci. czyli - to mnie maja placic, a
    nie ja im.

    niektore firmy w istocie, wymagaja na wstepie uiszczenia jakichs
    oplat. jesli sa to oplaty na szkolenia a firma uczciwa - powinni NA
    WSTEPIE wyraznie i jasno sprecyzowac, za co ta oplata i co
    oferuja. malo tego - poniewaz to ja PLACE, to jestem klientem, a
    wiec wymagam. przydalaby sie wiec umowa - chociazby w postaci paragonu
    z kasy fiskalnej, taki jaki dostaje sie w sklepie kupujac cos, albo
    taki jak rachunek z restauracji etc. - na ktorym byloby
    wyszczegolnione, ZA CO zaplacilam.

    jesli tego nie ma - to znaczy ze firma jest krzak i chce ze mnie
    wydoic kase liczac na moja glupote.
    i nie wyobrazam sobie, ze majac noz na gardle, brak chroniczny gotowki
    nawet na zarcie - zeby tak lekkomyslnie nia dysponowac! dawac komus ot
    tak, za obiecanki cacanki bez pokrycia????

    czy ci ludzie to sa tak bogaci, ze ich STAC na taka glupote?
    tym bardziej, ze w gazetach szeroko sie rozpisuja i ostrzegaja przed
    roznymi rodzaju naciagaczami, falszywymi ofertami etc.

    to ja sie pytam, GDZIE CI LUDZIE MAJA ROZUM ZE SIE TAK DAJA LADOWAC W
    BAMBUKO?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net