eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!news.atman.pl!not-for-mail
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Date: Sun, 18 Apr 2004 17:51:08 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 40
    Message-ID: <c5u85c$22cb$1@news.atman.pl>
    References: <c5qrfp$e8t$1@nemesis.news.tpi.pl> <c5r71j$l1h$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    <c5r980$s17$1@atlantis.news.tpi.pl> <c5rg73$173a$1@news.atman.pl>
    <1...@p...com.pl> <c5s60m$2muc$1@news.atman.pl>
    <1s7avpcuhrumc$.dlg@proletaryat.com.pl> <c5sakh$2rtl$1@news.atman.pl>
    <m...@p...com.pl> <c5sj2u$2f3$1@news.atman.pl>
    <r661ja7mohyh$.dlg@proletaryat.com.pl> <c5trjo$1fa9$1@news.atman.pl>
    <c5u15f$2u5$1@nemesis.news.tpi.pl> <c5u37a$1su1$1@news.atman.pl>
    <c5u66k$jrq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: n15.idg.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.atman.pl 1082303468 67979 194.69.207.249 (18 Apr 2004 15:51:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Apr 2004 15:51:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:113708
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5u66k$jrq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > W polityce jest stała liczba foteli, ale o poparciu decydują czasem drobne
    > ułamki procentów właśnie, masy wyborczej szarych obywateli. A że
    > frekwencja spada to oczywiste jest że spada masa wyborcza. Dla kandydata
    > liczba foteli nie ma znaczenia liczy się procent poparcia.
    >
    Nie całkiem. O podziale foteli decydują czyste procenty. Jeśli zagłosuje dwa
    razy tyle masy, ale przy takim samym rozkładzie głosów, podział foteli
    bedzie taki sam. Więc ta dodatkowa frekwencja, jeśli bedzie głosowac jak
    reszta, sama w sobie żadnego wpływu na wybór mieć nie będzie.

    > Gdzie Ty żyjesz? Jakie wartości? Telewizja ma przynosić zyski,
    > jak każde przedsięwzięcie w które ktoś władował kasę. Jak chcesz
    > wartości to idź do kościoła.

    Są cele krótko i długoterminowe. W pierwszym przypadku masz racje, w drugim
    trzeba przygotować grunt pod długotrwałą pomyślność. Dojutrkowość się w
    dłuższej perspektywie zwyczajnie nie opłaca.

    > Nigdy mądre rzeczy nie były newsami, zupełnia tak samo jak tematem plotek
    > nie była przyzwoitość obgadywanego.

    Newsy to tylko drobny ułamek programu. A i te można robić w różny sposób.

    > Telewizja ma za zadania dostarczać
    > dokładnie tego czego oczekują widzowie.

    Nie mów, ze celem istnienia telewizji jest zaspokojenie potrzeb widzów. W to
    nawet ja nie uwierzę.

    > A że mają niskie wymagania,
    > bo znaczna ich większość prezentuje zatrważająco niski poziom
    intelektualny
    > to już insza inszość.

    I jak widać ze statystyki lud wybiera budke z piwem zamiast szklanego
    nocnika. To jest konsekwencja bliskiego horyzontu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1