PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 41. Data: 2006-07-26 11:51:35
    Temat: [OT]Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    badzio napisał(a):

    Co mówi bezrobotny filozof do pracującego filozofa?
    - dwa hamburgery proszę

    Pozdrawiam
    KO
    --
    empty

  • 42. Data: 2006-07-26 11:54:43
    Temat: Re: Odp: Gwarantowane 1400*
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 26-07-2006 o 13:31:52 Laris <m...@o...pl_usun_to> napisał(a):

    > Użytkownik TLP <t...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:o...@w...laptok.tlp...

    > +50% -
    >
    > A co niewykwalifikowany nie ma prawa godnie zyc?

    ma, niech znajdzie lepszą pracę.

    --
    TLP

  • 43. Data: 2006-07-26 12:05:17
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    yig napisał(a):
    > Użytkownik "Jakubo" <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest ok, potwierdzam jedynie ze wiem o czym pisze, w przeciwienstwie do
    > Ciebie.
    > Jak masz zla prace szukasz lepszej jak nie mozesz znalezc lepszej to
    > podnosisz kwalifikacje,
    > to tez jest oczywiste, szukasz gdzie indziej...

    Jak ci się nie podoba twoja praca, albo się w niej nie spełniasz to
    szukasz nowej, podnosisz kwalifikacje, a nie dlatego, że nie da się żyć
    z tej pracy, w każdym cywilizowanym kraju sprzątaczka z mężem co pracuje
    na budowie są w stanie żyć naprawdę jak ludzie, a w polsce?

    > Po czesci tak, ale glownie co musza zrobic to dbac o swoja przyszlosc
    > wczesniej zeby nie zoostac skazanym na prace w mc,

    Nie masz ochotę czasem na czisburgera z mc?(może i nie) ja na przykład
    czasem mam, i nie chciał bym żeby mi tą kanapkę robił ktoś kto został na
    to "skazany".

    > Nie, uwazam ze przyrosty plac jak i place same byly sa i beda hierarchiczne
    > no i dobrze inaczej mielibysmy socjalizm albo komunizm. Nie biega mi o to
    > zeby
    > ktos mial malo ale uwazam ze robienie wielkiego halasu o to ze w mc zarabia
    > sie
    > tylko 1400 kiedy srednia krajowa jest ok 2600 jest dziwne

    No właśnie tu się nie dogadaliśmy, ja bardziej robie szum o to że
    średnia krajowa jest tak kiepska niż o co innego.

> [...]
    > niskiej jakosci zaplata
    > przy czym wcale nie az tak bardzoe niska. Swoja droga taka jest polityka mc
    > na calym swiecie.
    > Taka jest rzeczywistosc Ci ktorym sie to nie podoba powinni dbac o
    > poprawienie
    > swoich warunkow przygotowanie sie na tyle do pracy zeby nie tyrac za kilka
    > groszy.
    >

    > Burzysz sie jakby bylo jakies wyjscie zeby zmienic poziom plac i bylo
    > sprawiedliwie,
    > byc moze nawet rowno, sorry ale tak to Ci tylko Lukaszenka dopasuje.

    Nie znam się na polityce, nie wiem jakie jest wyjście, wiem tylko, że
    jest to możliwe żeby ludzie mogli żyć ze swojej pracy bo jest tak w
    innych krajach i na pewno nie u Łukaszenki.

    > Pzdr
    > yig

    Pozdrawiam
    Kuba
    --
    empty

  • 44. Data: 2006-07-26 12:08:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jakubo wrote:
    > No właśnie tu się nie dogadaliśmy, ja bardziej robie szum o to że
    > średnia krajowa jest tak kiepska niż o co innego.

    Wysokosc sredniej krajowej moze nic nie zmienic, raczej stosunek miedzy
    srednia krajowa a przecietna placa....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 45. Data: 2006-07-26 12:27:52
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik TLP <t...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:o...@w...laptok.tlp...

    > ma, niech znajdzie lepszą pracę.

    Nie kazdy moze byc dyrektorem. Z roznych powodow. A jak kazdy bedzie
    dyrektorem, to nie bedzie Ci kto mial chleba upiec, posprzatac klatki i
    przyciac trawy przed blokiem. Ciekawe, ze w Angli nawet najnizsze grupy
    zawodowe moga normalnie zyc. A tam do pracy na magazynie wystarczy
    wyksztalcenie zawodowe, a nie jak u nas wyzsze ( sprawdzone osobiscie).

    Laris

  • 46. Data: 2006-07-26 12:29:16
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 26-07-2006 o 14:27:52 Laris <m...@o...pl_usun_to> napisał(a):

> [...]
    > dyrektorem, to nie bedzie Ci kto mial chleba upiec, posprzatac klatki i
    > przyciac trawy przed blokiem. Ciekawe, ze w Angli nawet najnizsze grupy

    tu też. Tylko że "normalnie" znaczy tu co innego niż tam.

    --
    TLP

  • 47. Data: 2006-07-26 12:33:44
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    Piotr Chmielewski napisał(a):
    > Użytkownik "Jakubo" <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Przesadzasz. Za 2k to nawet w Warszawie wynajmniesz
    > kawalerke i sie utrzymasz. Moze nie bedziesz pijal piwa w
    > knajpach tylko w domu, nie bedziesz ubieral sie w markowe
    > ciuchy i nie pojedziesz na wakacje do kurortu ale spokojnie
    > da sie pozyc.

    Może ty, u mnie rachunki +raty za samochód, komputer, coś-tam-jeszcze,
    studia, dojazd do pracy to już jest 2k, a jeszcze bym coś zjadł, wypił, itd.
    Pozatym mam na utrzymaniu dziecko, i kiedy żona straciła swoje źródło
    dochodów nie potrafilem za to przeżyć.

    Zresztą szkoda gadać, ja nie potrafiłem się w polsce utrzymać, jak ktoś
    potrafi to mogę tylko pozazdrościć.

    Pozdrawiam
    KO
    --
    empty

  • 48. Data: 2006-07-26 12:41:12
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    TLP napisał(a):

    > tu też. Tylko że "normalnie" znaczy tu co innego niż tam.

    Możesz rozwinąć?

    Pozdrawiam
    Kuba
    --
    empty

  • 49. Data: 2006-07-26 12:42:52
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik TLP <t...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:o...@w...laptok.tlp...

    > tu też. Tylko że "normalnie" znaczy tu co innego niż tam.

    Poziom zycia sprzataczki pracjacej za 600-700 zl i sprzatajacej za 800
    funtow ( takie sa mniej wiecej place minimalne) dzieli przepasc.

    Laris

  • 50. Data: 2006-07-26 12:42:52
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 26-07-2006 o 14:41:12 Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał(a):

    > Możesz rozwinąć?

    Chodzi o różnicę w poziomie zamożności między Polską a Anglią.

    --
    TLP