PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
    From: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwarantowane 1400*
    Date: Wed, 26 Jul 2006 12:05:17 +0000

    yig napisał(a):
    > Użytkownik "Jakubo" <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest ok, potwierdzam jedynie ze wiem o czym pisze, w przeciwienstwie do
    > Ciebie.
    > Jak masz zla prace szukasz lepszej jak nie mozesz znalezc lepszej to
    > podnosisz kwalifikacje,
    > to tez jest oczywiste, szukasz gdzie indziej...

    Jak ci się nie podoba twoja praca, albo się w niej nie spełniasz to
    szukasz nowej, podnosisz kwalifikacje, a nie dlatego, że nie da się żyć
    z tej pracy, w każdym cywilizowanym kraju sprzątaczka z mężem co pracuje
    na budowie są w stanie żyć naprawdę jak ludzie, a w polsce?

    > Po czesci tak, ale glownie co musza zrobic to dbac o swoja przyszlosc
    > wczesniej zeby nie zoostac skazanym na prace w mc,

    Nie masz ochotę czasem na czisburgera z mc?(może i nie) ja na przykład
    czasem mam, i nie chciał bym żeby mi tą kanapkę robił ktoś kto został na
    to "skazany".

    > Nie, uwazam ze przyrosty plac jak i place same byly sa i beda hierarchiczne
    > no i dobrze inaczej mielibysmy socjalizm albo komunizm. Nie biega mi o to
    > zeby
    > ktos mial malo ale uwazam ze robienie wielkiego halasu o to ze w mc zarabia
    > sie
    > tylko 1400 kiedy srednia krajowa jest ok 2600 jest dziwne

    No właśnie tu się nie dogadaliśmy, ja bardziej robie szum o to że
    średnia krajowa jest tak kiepska niż o co innego.

> [...]
    > niskiej jakosci zaplata
    > przy czym wcale nie az tak bardzoe niska. Swoja droga taka jest polityka mc
    > na calym swiecie.
    > Taka jest rzeczywistosc Ci ktorym sie to nie podoba powinni dbac o
    > poprawienie
    > swoich warunkow przygotowanie sie na tyle do pracy zeby nie tyrac za kilka
    > groszy.
    >

    > Burzysz sie jakby bylo jakies wyjscie zeby zmienic poziom plac i bylo
    > sprawiedliwie,
    > byc moze nawet rowno, sorry ale tak to Ci tylko Lukaszenka dopasuje.

    Nie znam się na polityce, nie wiem jakie jest wyjście, wiem tylko, że
    jest to możliwe żeby ludzie mogli żyć ze swojej pracy bo jest tak w
    innych krajach i na pewno nie u Łukaszenki.

    > Pzdr
    > yig

    Pozdrawiam
    Kuba