PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-27 11:05:15
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@a...w.sigu.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer napisal(a):

    > Różna jest sytuacja 'przyjezdnego' i rdzennego mieszkańca, a to może się
    [...]

    Co do tego nie ma wątpliwości.

    > diametralnie odbić na kosztach np. mieszkania (ja mieszkania tu u siebie nie
    > muszę wynajmować bo już takowe mam, i jakby mi przyszło żyć za minimalną,
    > to przeżyłbym i nawet bym mógł coś oszczędzić).

    Ile byś był w stanie zaoszczędzić? Konkretną kwotę podaj i wyliczenia.

    Czynsz + prąd + jedzenie i zostanie Ci może 160 zł/m-c?
    A mieszkanie i jedzenie tylko to wegetacja.
    Gdzie samochód, telefon, internet, TV, kino, knajpki, itp?
    Ja nie mówię, że w Anglii za minimalną będzie Cię na wszystko stać, ale tak
    około 160 funtów mógłbyś z tej minimalnej co miesiąc odłożyć.
    A w Polsce ile odłożysz?

    > Tam mieszkanie muszę
    > wynająć i muszę na starcie z tej minimalnej pensji wydać więcej.

    Nie każdy w Polsce ma własne mieszkanie... i mieszkają u rodziców, wynajmują
    lub spłacają raty kredytu.

    > Różnice, czy za resztę z tego co mi zostanie, będę mógł kupić 1 bochenek
    > dziennie, czy pół bochenka już z tego punktu widzenia nie są znaczące - przy
    > tak małej kwocie jaka pozostała, i tak trzeba się biedzić. I tu, i tam.

    Tam jednak jakby mniej.

    --
    Jacek Wojaczyński

    E-mail: http://cerbermail.com/?DYfRj6emBv