PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Odp: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-28 05:42:29
    Temat: Re: Odp: Gwarantowane 1400*
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > tyle że w Polsce Polakowi ciężko jest znaleźć w pełni legalną prace (w
    > domyśle umowa o prace za 8 godzin nie zaś 1/16 etatu plus
    > umowa-zlecenie z firmą kolegi pracodawcy za 12 godzin pracy dziennie)
    > a co to dopiero mówić o kimś zza wschodniej granicy

    Zależy w jaki rejonie kraju. Mieszkam we Wrocławiu, do pracy jezdze
    sobie rowerem i codziennie, po drodze, na 3/4 sklepikow widze wiszace
    ogloszenia wywieszane przez szukajacych sprzedawcow szefow tychze ;)

    Najlepsze jest na tesco: "przyjmiemy na dowolne stoisko, na pol etatu
    lub caly etat". Ergo: Więc ten polski Polak, o którym piszesz może sobie
    zrobić całodzienny spacer i wybrać ten sklepik, który mu najbardziej
    pasuje... ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.