PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-27 09:25:39
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Tak akurat to jest raczej mieszkanie spółdzielni mieszkaniowej.

    > Nic nie będę doliczał. Płacę tyle za mieszkanie i już. I dam głowę
    > że wszyscy w bloku mają podobne stawki. To co mamy się wszyscy zniknąć
    > w imię jakiś rozważań teoretycznych? Ja rozumiem, że nie jest sztuką
    > narobić sobie zobowiązań i musieć opłacać rachunków za 2 tyś / zł,
    > a potem drzeć szaty że że na nic nie stać, ale nikt rozsądny się
    > tak nie zadłuży.

    No widzisz. Roznica jest, bo najpierw zostales w jakis sposob czlonkiem
    spoldzielni wnoszac swoj wklad. To, ze kiedys u nas bylo mozna to taniej
    zrobic jest zupelnie insza inszoscia. Jesli natomiast nie wnosisz wkladu
    placisz tzw "odstepne" jest ono rozne w zaleznosci od miejscowosci gdzie
    mieszkasz, ale za mieszkanie takiej wielkosci to bedzie od 500-2000zl
    miesiecznie dodatkowo.

    > Ale jak ktoś zarabia minimalną, to nie będzie myślał o wynajmowaniu
    > /kupowaniu/whatever tylko będzie żył w warunkach jakie ma i tyle.
    > I rozpatrywanie ile to te mieszkania nie kosztują, w takiej sytuacji
    > jest czystą abstrakcją.

    A jak ktos jest bezdomny... tez bedzie sobie jakos radzil zyjac pod
    mostem, tylko o czym my tu rozmawiamy?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl