PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-27 10:15:17
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Laris napisał(a):

    > Chyba nie mowisz powaznie.

    Całkiem poważnie. I płakać mi się chce jak czytam co Ty piszesz. Masz
    Internet więc czemu z niego nie korzystasz? Zerknął byś np tu:
    http://tinyurl.com/p62kx i poczytał o realiach zakupów motoryzacyjnych w
    realiach Wielkiej Brytanii a potem zabierał głos.

    > http://londynek.net/buysell/ad?ad_id=23776
    > http://londynek.net/buysell/ad?ad_id=23518
    > http://londynek.net/buysell/ad?ad_id=23409

    Tam nie napisali, że rocznie jeszcze trzeba 1200 funciaków na OC i to
    jak sobie zniżki załatwisz? ;)

    > Ile w Polsce musisz wydac minimalnych na takiego zloma?

    ok 3000-2500 vide: http://tinyurl.com/kgwd4

    Swoją drogą wygooglaj sobie ile zapłacisz w Polsce za pompę wodną do
    Mazdy 323 a ile w Londynie... ;P

    > Utrzymanie auta
    > to tez jest jakas czesc jednej wyplaty, a nie tak jak u nas polowa
    > minimalnej.

    To powiedz mi proszę ile kosztuje utrzymanie auta w Oxfordzie, weź pod
    uwagę koszta opłat rejestracyjnych, obowiązkowych przeglądów
    rejestracyjnych, składkę ubezpieczenia obowiązkowego, kwestię opłat
    parkingowych oraz innych bezpośrednio związanych z używaniem auta w
    Londynie? Weź też pod uwagę obowiązujące tam specjane zniżki dla
    używających bio-etanolu (który do starych aut się nie nadaje) etc.
    Takich małych 'kruczków' jest jeszcze wiele ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/