PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-27 08:50:10
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Ale tam *musisz* wynajmować, a tu jedynie *możesz*. Nadmiernie upraszczasz
    > sobie porównanie.

    Ja nie wyobrazam sobie mieszkania u rodzicow... Zreszta to jako nauka
    koscielna powinno byc zakazane (hehehe panowie i panie PiSowcy i LPRowcy
    do dziela wiec), wiekszosc rozwodow (ok 70-80%) w znanych mi rodzinach
    byla przez tzw mamusie... Mieszkanie zbyt blisko rodzicow nie sprzyja
    jak widac niczemu...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl